Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Návrh na naplnění státní pokladny

  19:16aktualizováno  19:16
- Vážený pane ministře Mertlíku,
jelikož jsou na tom lidé v naší společnosti již velmi dobře, že v cenách pohonných hmot jsme mohli dostihnout a ve dvou případech dokonce předstihnout státy EU, kde jsou průměrné mzdy pětkrát i desetkrát vyšší než ty naše, a nyní chystáte další bonbónek pro majitele aut s přestavbou na LPG, dovoluji si Vám navrhnout další řešení pro alespoň částečné naplnění státní pokladny.

Zaveďte povinné silniční známky na kola, a to jak na silniční, tak i na horská. Já osobně bych navrhoval za celoroční známku 1500,-Kč, za čtvrtletní 500,- Kč a za měsíční 250,- Kč.

Alespoň budete mít na vyplacení lidí, kteří uvěřili na patnácti a vyšší zúročení svých vkladů v družstevních záložnách a v případě, že by nějaká ta koruna zbyla, budete moci vypomoci svému kolegovi panu ministru Grégrovi s jeho revitalizačními plány státních kolosů, ve kterých se ztrácí peníze jak v černých dírách.

Se srdečným pozdravem Váš příznivec a automobilista dojíždějící denně do
zaměstnání 100 km
Jiří Trégr

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Andrej Babiš přichází na večerní jednání ministrů hnutí ANO v průhonické...
Dávali jsme ODS peníze, říká Babiš na nově zveřejněné nahrávce

Exministr financí Andrej Babiš na nahrávce, kterou ve středu zveřejnil server iRozhlas.cz, naznačuje, že v minulosti finančně podporoval ODS. Záznam pochází ze...  celý článek

Prezident Miloš Zeman se svým mluvčím Jiřím Ovčáčkem na tiskové konferenci na...
Zeman nehodlá počítat peníze za výjezdy do kampaně. Úřad to vidí jinak

Prezident Miloš Zeman bude i po vyhlášení volby hlavy státu pokračovat ve výjezdech do krajů, ale peníze utracené za ně přitom nehodlá započítávat do limitu...  celý článek

V železniční výhybně Praha-Vyšehrad vyjel posunovaný vlak proti osobnímu vlaku...
Vlaky v Praze nestačí náporu cestujících, nové tratě mohou vést pod zemí

Tunely metra a komplex Blanka v budoucnosti zřejmě v Praze doplní tunel pro vlaky. Ty už nestíhají nápor cestujících a rozšíření tratí brání historická...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.