Nuly byly nezvykle rychle nahrazeny kvůli článku v MF DNES, který upozornil, že mnoho šéfů radnic a krajů jezdí s "prominentními" značkami, přestože legálně si je nikdo vybrat nemůže. - více čtěte zde
Čtyři karlovarští náměstci si po článku SPZ rychle vyměnili. Zdůrazňují, že zaplatili z vlastní kapsy správní poplatek 450 korun a vyzvedli si novou SPZ.
Nechtějí ale pochopit, proč 20 let po revoluci nemohou mít registrační značku podle svého výběru. "Dle svého vkusu si přece každý pořizuje i svůj vůz," vzkázali v prohlášení.
vyjádření karlovarských náměstkůSlužební vůz BMW řady 5 z roku 2007, základního provedení, byl služebním vozem paní bývalé primátorky a myslíme si, že i jí bylo úplně fuk, jakou bude mít SPZ. Tento vůz dnes slouží nejen náměstkům a náměstkyním, ale i dalším pracovníkům magistrátu (a to po vyřazení dědečka superba, rok výroby 2003). Také nedokážeme pochopit, proč si více než 20 let po revoluci nemůže někdo pořídit SPZ dle svého přání, když si dle svého přání pořizuje každý i svůj vůz. Abychom na sebe "neupozorňovali," dohodli jsme se, že tomu "nablýskanému" kusu německého plechu pořídíme novou rozpoznávací tvář. Doufáme, že tato "nepapalášská" SPZ je dostatečně vhodná. Vaši papaláši Petr Keřka, Tomáš Hybner, Dagmar Laubová, Jana Petříková. |
Podle návrhu ministerstva dopravy by mělo být možné legálně si koupit zajímavou značku až 22 let po revoluci. Od roku 2011 za deset tisíc korun.