Mezi nejvíce postižené patřily British Airways, Swissair i Lufthansa. Právě ty vyřešily situaci tím, že nasadily na těch několik letů, které ze stovek běžných může do Francie realizovat, nejkapacitnější letadla Airbus A340, aby v rámci možností uspokojila co nejvíce pasažérů.
Ostatní zájemci museli cestovat vlakem. Zatímco německé dráhy DB oznámily, že běžná kapacita 10 tisíc míst pro spojení s Francií stačí, francouzské dráhy SNCF nasadily kvůli stávce zvláštní vlaky v řadě směrů s celkovou kapacitou 5000 míst navíc.
Francouzský úřad pro civilní letectví zatím nemohl uvést žádná čísla, ale podle nedělních předpokladů mělo být zajištěno jen asi 400 ze 4500 letů do a z Francie. Stávka postihla asi polovinu letadel, která nad Francií přelétávají. Dispečeři jsou totiž ze zákona povinni zajistit nejméně 50 procent z nich, a to i v případě stávky. Francie soustřeďuje asi čtvrtinu evropské letecké dopravy. Jejích 2625 dispečerů řídí kolem 7500 letů denně.