Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Časopis Týden mění šéfredaktora. Místo Nachtigalla jej má vést Plesl

  20:57aktualizováno  20:57
Post šéfredaktora časopisu Týden po více než čtyřech letech opouští František Nachtigall. Časopis má vést jeho současný zástupce Jaroslav Plesl.

Podnikatel Jaromír Soukup. Kromě Týdne mu patří i TV Barrandov či agentura Médea. | foto:  Dan Materna, MAFRA

Informaci přinesl web Mediaguru.cz. Objevila se také na facebookovém profilu připravovaného projektu Echo24.cz, který spoluvlastní bývalý šéfredaktor Lidových novin Dalibor Balšínek.

iDNES.cz informaci potvrdilo pod podmínkou anonymity několik zaměstnanců Týdne s tím, že na úterý je svolána velká porada, kde vedení změny oficiálně představí.

"Vůbec to nemůžu komentovat, vůbec. Nashle," řekl iDNES.cz Jaromír Soukup, jehož vydavatelství Empresa Media Týden vydává. Soukup je podle on-line výpisu z obchodního rejstříku předsedou představenstva vydavatelství, Nachtigall členem představenstva. V něm sedí také bývalá šéfka České pošty Marcela Hrdá.

Soukupovi patří také PR agentura Médea, která se podílela na marketingových předvolebních kampaních Věcí veřejných, ČSSD nebo prezidentského kandidáta Jana Fischera.

František Nachtigall v pondělí večer nebral telefon a na SMS zatím nereagoval. Ve funkci šéfredaktora časopisu Týden je od září 2009.

"Nemůžu vám na to nic říci," uvedl Jaroslav Plesl, který má Nachtigalla ve funkci šéfredaktora vystřídat. Plesl je ekonomickým novinářem, nyní v Týdnu dělá zástupce šéfredaktora. Dříve stejný post zastával v týdeníku Reflex.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.