Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Myslím to upřímně, tvrdí Gross

  1:00aktualizováno  1:00
Premiér Stanislav Gross má pro veřejnost "překvapivou" informaci - vše, co dělá, dělá prý upřímně. Aby o tom přesvědčil co nejvíce lidí, zaplatila si jeho ČSSD billboardy po celé zemi. Na nich se objeví premiérova tvář s jednoduchým oznámením: Myslím to upřímně.

ANKETA
Věříte upřímnosti Stanislava Grosse?

A ještě jeden reklamní slogan bude viset na mnoha místech: Jsem sociální demokrat.

Sám Gross v pondělí ujišťoval, že to v žádném případě neznamená, že by se dosud nesnažil být upřímný. 

"Taková interpretace není naprosto na místě. Chceme jenom jasně říci, že co slíbíme, tak myslíme upřímně a skutečně toho dosáhneme. Na rozdíl od opozičních stran,"  řekl.

Zda je autorem tohoto nápadu sám premiér, strana tají. Ale vše nasvědčuje tomu, že za tímto předvolebním tahem stojí Grossův mediální poradce Andrej Surňak a jeho firma Crane Consulting.

"Řekl bych to tak, že všechny naše návrhy schvaluje náš klient. Což se stalo i tentokrát," sdělil v pondělí MF DNES Surňak.

Gross podepsal smlouvu na krizovou komunikaci
Klientem v tomto případě myslel právě premiéra a jeho sociální demokracii. Do konce roku totiž běží spolupráce, ve které Crane Consulting figuruje jako poradce ČSSD pro krizovou komunikaci.

Duo Gross - Surňak pracovalo i při parlamentních volbách 2002, kdy ČSSD vyhrála téměř ztracený boj. Další spolupráci však zarazil tehdejší předseda ČSSD Vladimír Špidla, kterému se například nelíbily velké mítinky za účasti populárních zpěváků.

"To mi připomíná cirkus," říkával. Špidla je však v Bruselu, takže dřívějšímu úspěšnému spojenectví nic nebrání. "Půjde o podobnou spolupráci jako v roce 2002, opět budeme mít na starosti krizovou komunikaci. Navrhli jsme, jak by měla nynější kampaň vypadat, ostatní věci si zajistí ČSSD sama," sdělil Surňak.

Jak konkrétně bude kampaň vypadat, nechtěl prozradit. Ale její cena má přesáhnout třicet milionů korun. Není však vyloučeno, že na Grossovy billboardy zareaguje ODS, nejsilnější opoziční strana.

"Nyní o tom přemýšlíme. Věříme ale, že občané na jeho slogany, kterými se snaží distancovat od předchůdců Miloše Zemana a Vladimíra Špidly, nenaletí a udělají si svůj názor," prohlásil mluvčí ODS Petr Husák.

Po celé zemi se objevily billboardy, kterými se premiér Stanislav Gross snaží přesvědčit lidi, že to myslí se správou České republiky upřímně. (30. srpna 2004)

Autoři:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vchody do obchodního centra střeží betonové zátarasy. (23. 10. 2017)
Obchodní centrum začaly chránit před útokem teroristů betonové zátarasy

Před obchodním a zábavním centrem Plaza v Plzni jsou nově umístěny betonové zátarasy. Podle vedení společnosti je to preventivní opatření kvůli bezpečnosti.  celý článek

Vrtulník UH-1Y Venom
Ministerstvo zahraničí USA souhlasí s prodejem vrtulníků armádě ČR

Ministerstvo zahraničí Spojených států vyslovilo souhlas se zamýšleným prodejem 12 vojenských vrtulníků UH-1Y od americké firmy Bell české armádě. V pondělí o...  celý článek

Sociální demokraté se v sobotu večer při sledování volebních výsledků zamkli v...
ČSSD zažila knock-out, řekl Zimola. Bývalý hejtman může začít stoupat

Po rozpadu krajské koalice se vzdal hejtmanského křesla, vedení strany ho nechalo vyškrtnout z kandidátky pro volby do Sněmovny. Část lídrů ČSSD kvitovala, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.