"Je tady kolem toho sice bouřlivá atmosféra, ale ne úplně právem. Rada řekla jenom to, že nechá v komisích projednat možnou změnu územního plánu, která by se týkala nového sjezdu. O žádné změně jsem ale nerozhodli a ani nemohli rozhodnout, protože tato pravomoc přísluší zastupitelstvu," uvedla místostarostka Staňková. "Územní plán se ale podle mně v tomto ohledu měnit nebude. Výstavba silničního okruhu by se totiž značně zpozdila a navíc rada ani není přesvědčena o tom, že by to bylo pro Modřany to nejlepší řešení," dodala.
Marcela Staňková však připouští, že by sjezd z okruhu u Komořan určité oprávnění měl, protože jinak auta jedoucí z Modřan budou moci najet na okruh až za Cholupicemi. "Pokud by se ale nová rampa stavěla měla by po ní jezdit jenom osobní auta a už ne nákladní. Myslím ale, že to nebude aktuální problém," sdělila.
Bývalé zastupitelstvo po několikaletém úsilí dospělo k názoru, že by zde sjezd být neměl a věřím, že i toto zastupitelstvo tento názor potvrdí," řekl Remeš.
Proti případné stavbě je i nezávislý člen modřanského zastupitelstva Martin Velek. "Zastánci změny územního plánu říkají, že se bez tohoto nájezdu upírá modřanským právo najet na okruh krátkou cestou. O tom bych nepochyboval, ovšem problém je v tom, že jsou tu i negativa. Sjezd by propojil okruh s komořansko modřanskou komunikací, kde by velmi stoupla intenzita dopravy. Vznikla by zde i další radiála mezi Jižní spojkou a vnějším okruhem," řekl Velek.
Investorem stavby silničního okruhu je Ředitelství silnic a dálnic, které zatím se sjezdem u Komořan nepočítá. Samotná stavba této části okruhu by měla začít v roce 2002.