Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Moderátoři Top Gearu se vrací. Čtyři kola budou prohánět na Amazonu

  13:48aktualizováno  13:48
Někdejší moderátoři úspěšné televizní show Top Gear budou mít nový pořad. Nejmodernější výstřelky automobilového průmyslu a své pověstné šílené kousky na čtyřech kolech budou nově předvádět na platformě internetového giganta Amazon.

Moderátorské trio pořadu Top Gear v roce 2011: vlevo Richard Hammond, uprostřed Jeremy Clarkson a vpravo James May. | foto: Profimedia.cz

O podpisu smlouvy s Amazonem informoval na svém účtu na Twitteru jeden z moderátorů Jeremy Clarkson. Potvrdil také, že se bude jednat o pořad se stejným zaměřením jako Top Gear. „Jsem nadšený, že můžu oznámit, že Hammond, May a já jsme uzavřeli dohodu s Amazonem,“ napsal Clarkson.

Jeremy Clarkson: Sprosťák, hvězda a otec Top Gearu

Podle informací Amazonu se budou první díly natáčet již letos. Na streamovací platformě Amazon Prime se pak začnou objevovat během roku 2016, píše server CNN.

Podpis smlouvy serveru BBCpotvrdil i viceprezident Amazon Prime Video EU Jay Marine. „Naši zákazníci nám říkali, že je chtějí vidět zpátky na obrazovkách. Máme radost, že se nám to podařilo,“ prohlásil Marine. Prozradil, že na tvorbě pořadu by se měl podílet také dlouhodobý producent Top Gearu Andy Wilman.

30.července 2015 v 11:58, příspěvek archivován: 30.července 2015 v 13:52

I'm very excited to announce that Hammond, May and I have signed a deal with .@AmazonVideo

Britská média v uplynulých týdnech spekulovala, že trojice slavných moderátorů podepíše smlouvou s jiným mediálním gigantem Netflix. 

Boj Clarksona s BBC

Konec legendární televizní show Top Gear v moderátorském složení Clarkson - Hammond-May přišel letos v březnu. BBC reagovala na jeden ze sporů produkce s Clarksonem jeho vyhazovem. Posléze z pořadu odešli i ostatní dva moderátoři (více o kauze zde).

Perly hubatého Clarksona: vrazi z kamionů a černé muslimské lesbičky

Clarkson s producenty z BBC bojoval dlouhodobě. Loni v květnu dostal „poslední varování“ kvůli obvinění, že použil rasistický výraz. Tehdy byl upozorněn na to, že v případě další urážlivé poznámky „kdekoli a kdykoli“ bude propuštěn. 

V lednu roku 2012 si diváci stěžovali poté, co Clarkson několikrát kontroverzně vtipkoval o indickém oblečení, vlacích, jídle a historii.

O rok dříve se BBC musela veřejně omluvit poté, co Clarkson v živém televizním rozhovoru pro The One Show prohlásil, že státní zaměstnanci, kteří se zapojili do 24hodinové stávky, by měli být zastřeleni před zraky svých rodin.  

Fotogalerie

Vedení BBC lidé zaslali téměř 32 tisíc stížností, aférou se zabýval i sám ministerský předseda David Cameron.

Značka Top Gear po odchodu tria slavných moderátorů pochopitelně zůstala ve vlastnictví BBC. Trojici zbožňovaných matadorů má na moderátorských postech vystřídat modelka, herec a motocyklový závodník (více zde). Top Gear jen za rok 2014 BBC přinesl 226 milionů dolarů. Očekává se, že s novou moderátorskou sestavou však sledovanost pořadu výrazně klesne.

Podívejte se, jak moderátoři bojovali proti vyhazovu Clarksona:


Autor:






Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.