Investigativní témata budou mapovat zákulisí české politiky a byznysu a bude jim vždy věnována první část magazínu.
"Texty v sobotním magazínu by měly jít více pod povrch věcí, než jak je to možné v běžném novinovém provozu," říká šéfredaktor deníku MF DNES Robert Čásenský. Podle něj jde o originální koncept, který by neměl mít na sobotním novinovém trhu konkurenci. "Chceme čtenářům nabídnout tak zajímavé čtení, abychom pro ně byli o víkendu jasně nejlepší volbou," doplňuje.
|
Podstatnou součástí magazínu je rozsáhlá kulturní sekce s názvem Scéna, která se věnuje filmu, literatuře, hudbě, divadlu i výtvarnému umění s výraznými autory, jakými jsou například filmová kritička Mirka Spáčilová či hudební publicisté Vladimír Vlasák a Jan Vedral. Součástí týdeníku Víkend DNES je také příloha Kavárna, která přináší články a eseje určené těm nejnáročnějším čtenářům. Nabídku magazínu rozšiřují také rubriky věnované vědě či historii.
Víkend DNES má originální grafickou úpravu, jejímiž autory jsou art direktor MF DNES Petr Hořejší a v roli externího konzultanta také přední francouzský designér Jean Francois Labour. Zhruba patnáctičlennou redakci magazínu řídí vedoucí redaktor Jan Kábrt.
Blog z pera šéfa víkendu dnesKdyž se ptá drzoun Škromacha, je to zábava |
Nový Víkend se zařadí vedle dvou již existujících magazínů, dámské Ona Dnes, která vychází v pondělí, a také čtvrtečního televizního Magazínu DNES+TV. Čtenáři si také nově budou moci předplatit právě kombinaci tří magazínových vydání za speciální cenu.
Magazín Víkend DNES vychází na novinovém papíře a je tištěn ve vlastních tiskárnách vydavatelství MAFRA, což mu zaručuje velmi výhodnou uzávěrku každého čísla a možnost aktuálně reagovat na dění právě probíhajícího týdne.