"Hlavní problémy s nelegálními reklamními plochami se ale již podařilo vyřešit. V roce 2000 jsme například ukončili smlouvu se společností Rencar, která neplnila své povinnosti," tvrdí Miloš Máša, pražský radní, který odpovídá za oblast správy městského majetku, kam spadá i využívání veřejných ploch pro reklamy.
Magistrát zároveň vypracoval Zásady umisťování reklamních zařízení na nemovitém majetku a stanovil podmínky pro umístění reklamy na budovách ve správě či vlastnictví města.
Uzavřel například i smlouvu se čtyřmi firmami na reklamu o ploše devět až dvacet metrů čtverečních a s dalšími pěti společnostmi, které mohou nabízet reklamu s plochou nad dvacet metrů čtverečních.
"Na každém reklamním panelu musí být identifikační štítek s obchodním jménem firmy a pořadovým číslem panelu," upozornil radní Máša.
Město pronajímá tři typy billboardů. Jeden stojí na rok šestnáct až čtyřiadvacet tisíc korun.
- úterý 2. dubna 2002