Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Město odstraní desítky billboardů

  9:23aktualizováno  9:23
Praha - Pražský magistrát nechal během posledních dvanácti měsíců odstranit z ulic metropole asi tři sta nepovolených reklamních poutačů, a to nejčastěji billboardů. V současné době vede správní řízení o odstranění dalších šedesáti reklam, které byly umístěny neoprávněně.
"Hlavní problémy s nelegálními reklamními plochami se ale již podařilo vyřešit. V roce 2000 jsme například ukončili smlouvu se společností Rencar, která neplnila své povinnosti," tvrdí Miloš Máša, pražský radní, který odpovídá za oblast správy městského majetku, kam spadá i využívání veřejných ploch pro reklamy.

Magistrát zároveň vypracoval Zásady umisťování reklamních zařízení na nemovitém majetku a stanovil podmínky pro umístění reklamy na budovách ve správě či vlastnictví města.

Uzavřel například i smlouvu se čtyřmi firmami na reklamu o ploše devět až dvacet metrů čtverečních a s dalšími pěti společnostmi, které mohou nabízet reklamu s plochou nad dvacet metrů čtverečních.

"Na každém reklamním panelu musí být identifikační štítek s obchodním jménem firmy a pořadovým číslem panelu," upozornil radní Máša.

Město pronajímá tři typy billboardů. Jeden stojí na rok šestnáct až čtyřiadvacet tisíc korun.
Autoři: , ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Andrej Babiš na tiskové konferenci hnutí ANO k výsledkům voleb do Poslanecké...
Budeme jednat se všemi, kteří se dostali do Sněmovny, řekl Babiš

Jasné vítězství v letošních volbách do Poslanecké sněmovny slaví hnutí ANO, které dostalo hlasy od zhruba jednoho a půl milionu voličů. „Jsme nadšeni a strašně...  celý článek

Milan Brázdil (ANO 2011).
Místní špičky ANO ve volbách nechtěly „sběrače kroužků“, opět je přeskočil

Titul volební skokan by si mohl dát před jméno kandidát ANO z Olomouckého kraje Milan Brázdil. Už ve třetích volbách posbíral v kraji od voličů nejvíc kroužků....  celý článek

Předseda ČSSD Lubomír Zaorálek odpovídá na dotazy novinářů před Lidovým domem v...
Mění se doba a bude se muset změnit i ČSSD, řekl k neúspěchu Zaorálek

Volební lídr ČSSD Lubomír Zaorálek věří, že příčina jejich neúspěchu je v nedostatečné komunikaci s lidmi. Domníval se, že politiku je možné dělat v pracovně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.