Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Trumpová žaluje bulvár. Nebyla jsem luxusní prostitutka, brání se

  7:11aktualizováno  7:11
Manželka Donalda Trumpa Melania žaluje britský bulvární deník The Daily Mail. Deník v srpnu přinesl zprávu o tom, že se Trumpová v 90. letech v New Yorku částečně živila jako placená společnice a poskytovala sexuální služby. Možná budoucí první dáma USA nyní po deníku požaduje 150 milionů dolarů za poškození pověsti.

Melania Trumpová na sjezdu republikánů | foto: Reuters

Šestačtyřicetiletá Trumpová se podle svých slov do USA přestěhovala ze Slovinska v roce 1996, aby tam pokračovala v kariéře modelky. O dva roky později pak potkala Donalda Trumpa.

Internetová verze bulvárního deníku The Daily Mail však její tvrzení zpochybnila. S odvoláním na slovinský časopis Suzy uvedla, že modelingová agentura, pro kterou Trumpová pracovala, údajně rovněž nabízela eskortní služby.

Fotogalerie

Deník také připomněl, že Trumpová v roce 1995, tedy rok před získáním pracovního povolení, v New Yorku údajně nafotila nahé snímky. Podle britského bulváru se už tehdy seznámila s Trumpem a nikoliv o tři roky později, jak tvrdí ona.

Kromě britského deníku Trumpová žaluje také amerického blogera Webstera Tarpleyho, který ji ve svém článku rovněž označil za bývalou placenou společnici. Trumpová byla podle něj „údajně posedlá strachem, že jí odhalí některý z jejích chlípných bohatých klientů z dob, kdy byla luxusní společnicí“.

Trumpová podporuje svého muže i na mítincích:

Trumpova manželka nyní po deníku a blogerovi požaduje 150 milionů dolarů (asi 3,6 miliardy korun). „Obžalovaní vydali několik prohlášení o paní Trumpové, která jsou stoprocentně falešná a nesmírně poškozují její osobní i profesionální pověst. Činy obžalovaných vůči paní Trumpové jsou tak nehorázné, podlé a škodlivé, že se její újma odhaduje na 150 milionů dolarů,“ uvedl podle BBC právník Trumpové Charles Harder.

Tarpley i The Daily Mail už své články stáhli. Deník ve čtvrtek napsal, že tvrzení o sexuálních službách neuváděl jako pravdivá, pouze naznačil, že i pokud jsou nepravdivá, mohly by ovlivnit americkou prezidentskou kampaň.

Americké prezidentské volby 2016
Autor:






Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.