Zdá se, že Freud feministky zradil: chtějí mít doma jednak natvrdlého slouhu, jednak výkonného hřebečka. Ilustrační foto

Zdá se, že Freud feministky zradil: chtějí mít doma jednak natvrdlého slouhu, jednak výkonného hřebečka. Ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Máma, táta a gender slouží sprosté reklamě

  • 101
Táta–máma, máma–táta. V kuchyni i u fiata. Tak se jmenuje omalovánka, která má naučit děti správně genderově myslet.

Rodina běží jako hodinky. Matička řídí auto, tatíček připravuje snídani, vodí děti k doktorovi, myje je. Autorky mají velké ambice.

Píší: "Chtěly bychom dětem pomoci získat otevřený a nezatížený pohled na rovnoprávné postavení mužů a žen nejen ve společnosti, ale i v rodině." Žel bohu, knížečka je propadák a navíc poškozuje domácí hospodářství.

První problém spočívá v tom, že zatímco maminka je stále táž, v roli tatínka se objevují dva muži. Kníratý vlasatý trouba, který všechno dělá, a svižný blondýn, který jen nyvě civí.

Zdá se, že Freud feministky zradil: chtějí mít doma jednak natvrdlého slouhu, jednak výkonného hřebečka.

Dámy navíc prokázaly buď obchodní talent, nebo totální neznalost. Jejich omalovánka neslouží k pochopení rovnoprávné role mužů a žen, nýbrž k propagaci značky Fiat!

Dětem je podprahově vnucována, spojována s jim nejmilejšími slůvky máma a táta. Ne domácí škodovky, ale cizí fiaty mají kupovat!

Pokud se růst ekonomiky zadrhne, víme proč. Kvůli genderu.


Eurovolby 2024

Volby do Evropského parlamentu se v Česku uskuteční v pátek 7. a v sobotu 8. června 2024. Čeští voliči budou vybírat 21 poslanců Evropského parlamentu. Voliči v celé Evropské unii budou rozhodovat o obsazení celkem 720 křesel

Video