Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Česká televize uvedla nepravdivé informace o společnosti MAFRA

  13:15aktualizováno  13:15
V pořadu Otázky Václava Moravce dne 13. prosince 2015 uvedla Česká televize nepravdivou informaci, že podnik Lesy České republiky si u společnosti MAFRA „bez výběrového řízení objednal tisk a distribuci novin Lesů České republiky“. Tato informace se nezakládá na pravdě. Na tuto zakázku bylo podnikem Lesy České republiky před jejím zadáním provedeno výběrové řízení.
Budova České televize na pražských Kavčích horách (ilustrační snímek)

Budova České televize na pražských Kavčích horách (ilustrační snímek) | foto: Jiří Benák, iDNES.cz

Česká televize (ČT) před odvysíláním pořadu nekontaktovala nikoho z mediální skupiny MAFRA s žádostí o vyjádření. Tím podle názoru MAFRA porušila elementární pravidla novinářské práce.

Mediální skupina MAFRA proto adresovala generálnímu řediteli České televize Petru Dvořákovi dopis se žádostí o omluvu, neboť je nucena minimalizovat škody vzniklé společnosti MAFRA protiprávním jednáním ČT.

Skutečnost je taková, že MAFRA má se státním podnikem Lesy ČR stejně standardní obchodní vztahy jako Česká televize.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.