iDNES.cz

Lídr kandidátky Libertas.cz Vlastimil Tlustý

Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008)
velikost textu:
vydáno 1.4.2009 13:00
Před týdnem splnil svoji hrozbu a pomohl svrhnout vládu premiéra Mirka Topolánka. ODS jej vyloučila z klubu, k odchodu jej tlačí i jeho rakovnická organizace. Nyní chce kandidovat do Evropského parlamentu - povede kandidátku Libertas.cz.
OTÁZKA: Dobrý den, nevíte, jak může být mediální radní Petr Štěpánek, člen ODS jednající a žijící jako typický socialista, příznivcem Topolánka, Langera a Železného současně? Radim P.
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Na začátku našeho rozhovoru mi dovolte uvést obsáhlou odpověď na nejčastěji se opakující dotaz na důvody, které mě vedly k vyslovení nedůvěry vládě M. Topolánka: 1. Mirek Topolánek úplně zlikvidoval ekonomický program ODS a dokonce prohlašuje, že mu nikdy nevěřil. Přitom na Slovensku v podstatě tatáž rovná daň přinesla skvělé ekonomické výsledky. Kdyby dnes v České republice skutečná rovná daň fungovala, omezovala by negativní vlivy světové hospodářské krize. 2. Všechny mé pokusy o nalezení kompromisu při daňové reformě byly odmítnuty a bylo evidentní, že Topolánek a Kalousek nejsou ochotni jednat. 3. Mirek Topolánek spolu s ministrem financí vytrvale a dlouhodobě, a to až do posledního víkendu, zatajovali české veřejnosti skutečný rozsah krize na Českou republiku. Jako ilustraci uvádím, že ještě v prosinci loňského roku si vynutili schválení státního rozpočtu s předpokládaným růstem 4,8 %, a to v situaci, kdy bylo všeobecně známo, že je to nesmyslné číslo. 4. Opatření, která navrhla Topolánkova vláda, jsou naprosto nedostatečná. Rozsah daňových a pojišťovacích úlev pro podniky by v době krize měl být výrazně větší. 5. Nemohu podporovat existenci a fungování "stroje pozitivní a negativní motivace", propojeného do státního zastupitelství a policie (viz kauzy Morava, Wolf). A zejména Topolánkův přemet v postoji k Lisabonské smlouvě - od eurokladiva k eurohujerovi: a) Při podpisu Lisabonské smlouvy porušil usnesení Kongresu ODS. b) Při hlasování Poslanecké sněmovny o Lisabonské smlouvě přesvědčil část poslanců ODS, aby svým hlasováním porušili další usnesení Kngresu ODS. c) Včera na jednání senátního klubu ODS přesvědčoval senátory, aby svým hlasováním porušili klubem schválené takzvané tříhvězdičkové hlasování proti Lisabonské smlouvě a schválili ji. d) Přitom tento postup je motivován výlučně osobním zájmem Mirka Topolánka státi se eurokomisařem. Co se týká vaší otázky týkající se mediálního radního zní moje odpověď: Nevím. 1.4.2009 13:02
OTÁZKA: Pane Tlustý, 1. Hlasoval jste pro nedůvěru vládě, abyste zamezil přijetí Lisabonské smlouvy ? 2. Je pravda, že po přijetí Lisabonské smlouvy ztratime suverenitu v tak důležitých otázkách jako je přijímání immigrantů ? Že pak nám Brusel může nacpat do země statisíce černochů a my smíme akorát držet hubu a živit je ? 3. Nezdá se vám, že pokud Topolánka nahradí Paroubek, pak se jedná o „vyhnání čerta ďáblem“ ? Nezdá se vám, že tu je reálné nebezpečí, že se ujme vlády Duce se sexymozkem v sexytrenýrkách ? Carolus
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Viz první odpověď. 1.4.2009 13:03
OTÁZKA: Jsem Váš vrstevník. Proto vím, že Vysoká zemědělská, obor mechanizační byla opravdu „vědecká“. Proč si myslíte, že je to dobrá kvalifikace na ministra financí? Předmět „finance“ se tak nevyskytoval. „Oprava kombajnů v zimě“, ta ano. Jak se říkalo dřív: s rudou (u Vás pak i s modrou) knížkou kdokoliv může dělat cokoliv. Herel
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Tak když nestačí, že jsem bývalý komunista, tak je tu nový pokus - "kombajnér". Tak to jsem za prvé nebyl a za druhé tím skutečné kombajnéry, opraváře zemědělských strojů, zemědělce vůbec a všechny slušné lidi urážíte. 1.4.2009 13:04
OTÁZKA: Jaký je principiální rozdíl mezi bývalým komunistou a bývalým černochem? Co jste uvedl v přihlášce v roce 1989 jako hlavní důvod Vaší snahy o vstup do KSČ? Coby zemědělec jste tam určitě nenakreslil korýtko M. Mejstřík
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Na otázky tohoto typu jsem poctivě a obsáhle odpovídal prvních 15 let své politické kariéry. Žijí stovky svědků - mých spolužáků z gymnázia ve Slaném, spolužáků na Vysoké škole zemědělské, vojáků z útvaru 5648 v Táboře, kolegů z Výzkumného ústavu zemědělské techniky v Praze, spoluobčanů ze Slaného a okolí, kteří znají mne i moje předky - a ti všichni by vám potvrdili, že komunista jsem nikdy nebyl. Pokud tomu nevěříte, tak až se budu nudit, zorganizuji anketu. 1.4.2009 13:06
OTÁZKA: Můžete mi říci, komu by prospělo snížení spotřební daně u pohonných hmot, (s výjimkou čerpadlářů)? I když poté, co jsem zjistil, že jste vlastně promovaný traktorista, tak nějaká indicie by tu byla. Také tento Váš geniální návrh mi není jasný. Já jsem finance na VŠE vystudoval. Děkuji. prof. Roubiček
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Tak to jste uvěřil nepravdivé propagandě. Grafy vývoje maloobchodních cen pohonných hmot a cen faktorů, které tyto ceny ovlivňují, jako je cena ropy, kurz koruny, výše daní, atd., jednoznačně prokazují, že maloobchodní ceny pohonných hmot reagují jak růstem tak poklesem na zvyšování či snižování cen těchto faktorů. Tyto grafy také ukazují jedinou vadu, a to je to, že poklesy ceny přicházejí s větším zpožděním ež zvýšení. To je jednoznačný důkaz, že konečný příjemce snížené daně byste byl vy, to je zákazník. 1.4.2009 13:09
OTÁZKA: Měl jste někdy milenku? Nebo chodil jste někdy s dívkou a byl jí nevěrný? Fatman
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Otázky tohoto typu považuji za otázky mimo rámec mých poslaneckých a politických povinností. 1.4.2009 13:10
OTÁZKA: Myslíte, že zrádce ODS budou volit zanícení a „vděční“ socani a komanči? Vsadím krk proti flašce piva, že nikoliv. Prokopič
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Tak se vsaďte! 1.4.2009 13:10
OTÁZKA: dobrý den, budete v případě zvolení taky neustále bilancovat, kolik se vám podařilo splnit z volebního programu jako teď v ODS, a v případě neplnění se odvoláte a odejdete? Vysehradsky_jezdec
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Plnění volebního programu politické strany nebo alespoň prokazatelná snaha o jeho plnění považuji za poctivý základ politiky. ODS uzavřela se svými voliči smlouvu, ve které M. Topolánek svým podpisem garantoval splnění základní části tohoto programu. Nesplnil však téměř nic a ještě se tím chlubí. To, že to byla smlouva, je mu jedno úplně. 1.4.2009 13:13
OTÁZKA: Dobry den.Proc jste nevystoupil z ODS a dal tim volicum jasny signal,ze to neni strana pro budoucnost? Mirek
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: V souladu se stanovami ODS jsem pozastavil své členství v této straně (ve stanovách ODS se dočtete, že z toho vyplývá, že nemohu volit, býti volen, hlasovat, atd.). Reagoval jsem tím na hrozby vedení ODS směřující k likvidaci celé rakovnické ODS. 1.4.2009 13:14
OTÁZKA: Dvakrát nevstoupí do stejné vody ani Dr. Železný, to je jisté. Intoxikací jeho seskupení jste mu udělil definitivní polibek smrti. To je opět záměrné? Že Vy je chcete „rozložit zevnitř“ coby skrytý antikomunista a antikonzervativec? Založíte v Libertas sekci antiliberálů? MUDr. Chocholoušek
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Tak to určitě nemyslíte vážně. 1.4.2009 13:15
OTÁZKA: Vážený pane poslanče, kandidujete do Evropského parlamentu, jehož pravomoci mají být výrazně posíleny Lisabonskou smlouvou. Pokud se nemýlím, vy proti ní vystupujete. Vaše pozice mi připadá zvláštní, můžete mi tento rozpor vysvětlit? Děkuji Jaromír
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Jsem pro členství ČR v EU, jsem pro její demokratické instituce. Zásadně odmítám evropskou ústavu i její skrytou podobu - Lisabonskou smlouvu. Odmítám se smířit s uzákoněním trvalé nadvlády velkých nad malými. Tady nemáme prostor jak to blíže objasnit, ale dočkáte se toho velmi brzy. 1.4.2009 13:17
OTÁZKA: Soudruhu tlustý, co si myslíte o výroku profesora Cyrila Hoschla pro MFD (v září 2008), že člověk, který dokázal vstoupit do KSČ před listopadem 89, má v hlavě defekt, a takovému člověku nelze věřit ani nos mezi očima? Není vám hanba, za to, že jste chvíli před listopadem do této zrůdné strany vstoupil?? Jan
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Již jsem odpověděl. 1.4.2009 13:18
OTÁZKA: Jak se smiřujete s rozšířeným názorem, že se chováte jako ukřivděný destiletý fakan? Aldaran
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Beru to jako úspěšnou Topolánkovsko-dalíkovskou propagandu. Sice to není pravda, ale někteří to stále opakují. 1.4.2009 13:19
OTÁZKA: Dobry den. Musim priznat, ze se mi soucasna nedemokraticka atmosfera v ODS vubec nelibi. Myslite si, ze je nejaka sance, ze se ODS v blizke budoucnosti obrodi a vrati k puvodnim myslenkam? Nebo se spis priklanite k variante zacit budovat jinou novou stranu? Jaromir
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Považuji za svou chybu, že v obrodu ODS doufám ještě dnes. Zdá se mi, že doufat a snažit se o obrodu ODS bychom se měli a zároveň bychom měli vítat a podporovat další pravicové strany. Jinak máme po volbách před sebou dlouhou nadvládu levice. 1.4.2009 13:21
OTÁZKA: Vždycky se říkalo, že nejvíc zhrzená je anorektická žena. Nyní vidím, že mužský (neplést s chlapem, prosím) může být ještě horší. Zvlášť když je tlustý. Musí to moc bolet, co? Jan Novák, Náchod
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Vy asi nevíte, že původní význam slova tlustý je silný, silný jako silný, ne tlustý. 1.4.2009 13:22
OTÁZKA: Stýkáte se s Moravou? Když se mohl domluvit Paroubek s Topolánkem , neměl byste také pana Moravu vzít na milost? Mezi ženami Vám jeho jednáním stoupla popularita. Thick
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: S Moravou se nestýkám. Také jsem byl překvapen, jak mi vířivka pomohla (nejen u žen). 1.4.2009 13:23
OTÁZKA: Zdravim,pane Tlusty,neuvazujete o zalozeni vlastni strany? Podobne jako vy si myslim, ze Topolankova vlada nesplnila temer nic z programu, na jehoz zaklade vyhrala s Vasi vydatnou pomoci volby. At se dari. tukevik
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Již jsem odpověděl. 1.4.2009 13:23
OTÁZKA: V našem „společném“ okolí se říká, že po stavbě krytého bazénu už nemáte na nové auto. Já myslím, že problém by byl jenom ve vyúčtování (lidově řečeno: kde jste na to mohl vydělat)? Má pro Vás europarlament fungovat jako pračka na peníze ze štrozoku? Šebek K.
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Bazén jsem si pořídil z peněz za prodaný byt v Praze. Ten jsem si pořídil dávno před rokem 1989. Nové auto si koupit nechci. Jsem škrt a takhle hloupě peníze nevyhazuji. 1.4.2009 13:24
OTÁZKA: Za sociku jste si hrál na třešinku, pak se ukázalo, že jste byl ředkvička. Modrou jste rovněž pozvracel. Jakou „klubovou“ barvu mají Libertas, pane Chameleone? To je jediné, co mě na té pidistraně a na Vás zajímá. Abych Vás po přebarvení vůbec poznal. Co takhle vstoupit mezi gaye a lesby? Ti hrají všemi barvami. Dolejš
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Děkuji vám za starost. 1.4.2009 13:25
OTÁZKA: Dobrý den, nepokládáte svou kandidaturu za zbytečné tříštění pravicových sil? Existuje podle Vás nějaká šance na to, že se ODS zbaví současného předsedy? Přemysl Havel z Prahy 5
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Žádný strom neroste do nebe. Topol je sice vysoký, ale je to také strom. 1.4.2009 13:26
OTÁZKA: Kolik umíte světových jazyků , jakým jezdíte autem , máte hypotéky a leasing? Jaký je plat europoslance? Despota
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Hovořím anglicky, trochu německy, rozumím rusky. Nejčastěji jezdím mazdou xedos9 a renaultem trafic. Zejména v tom druhém (je to dodávka) pozoruji údiv na tvářích. Hypotéku jsem sice uzavřel, ale nečerpal. Leasing nemám. Prý dobrý. 1.4.2009 13:28
OTÁZKA: Jak se Vám líbí současný vývoj ve sněmovně? Co čekáte, že bude dál? Děkuji za Váš názor míša
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Do předčasných voleb bude vládnout vláda odborníků nominovaných všemi parlamentními politickými stranami s výjimkou komunistů. Ta se bude snažit dělat co se dá proti sílící hospodářské krizi, kterou vláda M. Topolánka šest měsíců zapírala, a poté ji sice přiznala, ale navrhla naprosto nedostatečná protikrizová opatření. Politické strany se v rámci kampaně budou snažit přenést odpovědnost na své konkurenty a na tuto vládu odborníků. Ve volbách si někteří vzpomenou, jak to všechno opravdu bylo, a jiní si na to nevzpomenou. Jediné, co skutečně nevím, je, kolik bude kterých. 1.4.2009 13:32
OTÁZKA: Jsem výtvarník. Budu tvořil logo vaší nové partaje. Co by se vám více líbilo: Buď Tlustý železňák (takový prázdný hrnec) nebo Železný tlustokožec (s vaší milou proletářskou tvářičkou)? D. Černý
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Včera někdo říkal, že jsme železní a silní (tlustí). 1.4.2009 13:33
OTÁZKA: Nemyslíte, že by české pravici prospělo, kdyby zde byla konzervativní euroskeptická a liberální proevropská strana a třeba i nějaká pravo středová strana .. Tedy kdyby spolu po volbách byly ochotné spolupracovat. Jedná velká ODS je myslím pro pravici cesta do pekel. Ta strana nemůže vyhovět všem, být čitelná a nakonec i táhnout za jedno lano. Jako volič ODS (z nouze) a liberál jsem z Vašich postojů a postojů prezidenta víc než zklamaný. Pete
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: S výjimkou závěru s vámi souhlasím. 1.4.2009 13:34
OTÁZKA: Byvaly komunista je byvaly komunista, viz podrazy na lidi ve vlastni "firme" (virivka), viz zoufaly odpor k navraceni cirkveniho majetku (velmi komunisticke) zahaleny do recicek o blahu statu a viz vase trapne a ubohe reci o tom, ze P. Necas je levicak (zo jste zjistil kdyz jste prisel o koryto?). Od vas to sedi. Pozdravujte Paroubka, Filipa a ty, s nimiz tak casto hlasujete. Pravicak
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Již jsem odpověděl. 1.4.2009 13:34
OTÁZKA: Máte nějaké přátele v politice a v jakých stranách? Politik
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Politika je řemeslo, chcete-li profese. A právě v této profesi se přátelství moc nevyskytuje. 1.4.2009 13:35
OTÁZKA: Dobrý den, pane Tlustý. Zaprvé vám gratuluji k tomu, že jste přispěl ke svržení vlády, která se sice tvářila jako pravicová, ale od případné sociálně demokratické se téměř nedala odlišit. Zadruhé, k vaší kandidatuře do EP, je nějaká šance, že by euroskeptické strany (SSO a Libertas.cz) postupovaly společně? Myslím si, že by tak bylo překročení 5 % hranice reálné. Podle čeho jste si vy vybral z těchto dvou právě Libertas? Za odpovědi děkuji. Růžička V.
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: O společný postup se budu snažit. Pětiprocentní hranice při volbách do EP se totiž netýká koalic. 1.4.2009 13:38
OTÁZKA: Železný je neustále dehonestován za to, že stát zaplatil 10 mld Kč CME. Ale vyšetřovací komise v čele s Křečkem s ČSSD konstatovala, že za to mohlo Ministerstvo financí. O Vás se říkalo (také určitá forma likvidace), že jste tam řádil jako černá ruka. Podařilo se tedy zjistit, kdo konkrétně za to může? Nebo už je vše zameteno, provize rozdány a nelze je dohledat? Rosomak
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Ano, je to tak. Přímou zodpovědnost za prohranou arbitráž opravdu nesou instituce ČR, např. vámi zmiňované ministerstvo financí. Už jsem o sobě musel číst lecos, ale že bych v této kauze měl jakoukoliv roli, čtu poprvé. 1.4.2009 13:40
OTÁZKA: Pane Tlustý, jste mi osobně celkem sympatický. Ale myslím, že na české politické scéně neexistuje větší seskupení zoufalců než jsou Libertas.cz. To není někde něco lepšího? Starej Zázvorka-bijec modrejch
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Jednak si to nemyslím, jednak to mohu zlepšit. 1.4.2009 13:40
OTÁZKA: dobrý den, jsem z toho tak nějak zmatený,... Jsem volič ODS a nevím kam si Vás mám zařadit. Budete po případném neúspěchu ve volbách do Evropského parlamentu kandidovat za Libertas i do Poslanecké sněmovny v příštích volbách? A jak to prosím vidíte s případnou podporou pana presidenta této straně (Libertas). Díky za odpověď a zdravím PAvel Čermák
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Jak lze dovodit z vyjádření pana prezidenta V. Klause a otce zakladatele pana Ganley, který mne na kandidátku Libertas pozval, jsou jejich postoje téměř identické. 1.4.2009 13:42
OTÁZKA: Co Vám konkrétně vadí na Topolánkovi a Paroubkovi (oosbní vlastnosti i politicky)? Topol
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Že jim jde málo o věci veřejné a hodně o věci osobní. Každý normální člověk hájí svoje zájmy, ale je-li politik, musí hodně hájit zájmy veřejné. O to se snažím, a to u většiny svých kolegů postrádám. Dostatek obhajoby zájmů veřejných nacházím u V. Klause a M. Zemana. 1.4.2009 13:45
OTÁZKA: Dobrý den, uvědomujete si dopad pádu vlády v polovině našeho předsednictví v EU? Opravdu nešlo počkat na léto, aby vláda mohla své předsednitví dotáhnout do konce? Evropa tento náš krok nechápe a já se ji nedivím.....připadá mi to, že šlo jen o vaše vyřizování si účtu s Topolánkem a nikoliv o blaho ČR. godys
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Dopad na evropské předsednictví vyslovení nedůvěry vládě M. Topolánka nemá žádný. Pokud by M. Topolánek nezareagoval na vyslovení nedůvěry hysterickým strašením, setrvala by jeho vláda v čele EP až do června. Ti, co znají ústavu, totiž vědí, že vyslovení nedůvěry vládě a její skutečný odchod (nástup vlády nové) jsou dvě různé věci, mezi kterými není ústavou stanovená lhůta. Znejistění české veřejnosti (Evropa je v klidu) si ovšem vynutilo urychlené formování nové vlády a včerejší dohoda o vzniku vlády odborníků ukazuje, že Topolánkovým strašákům rychle odzvoní. 1.4.2009 13:48
OTÁZKA: Líbí se mi, jak se neustále oháníte programem ODS, ale každému soudnému člověku musí být jasné, že muselo a vždy musí dojít ke kompromisu s ostatními stranami, aspirujícími do vlády, pokud needostanete 51% hlasů. Tudíž jste jen a pouze ukřivděný ubožák a podrazák, že jste se nedostal zpátky ke korytu . otázka: Kde jste vzal miliony na svůj ne zrovna malý barák? karel
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Tak to ale nebylo. Topolánek a spol náš program pohřbili sami (viz koaliční smlouva a programové prohlášení vlády, které realizaci podstatné části našeho programu nebránily). Za dobu, co jsem v politice, jsem si vydělal na dva takové baráky. 1.4.2009 13:50
OTÁZKA: Dokážete nějak vyvrátit teorii, že jste trojský kůň (napadlo mne jiné zvíře) komunistů? Jiří
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Blbosti se vyvracet nemusejí. Ty se vyvrátí samy. 1.4.2009 13:51
OTÁZKA: Myslím, že jste jasně ukázal, že jste naprosto nevhodná figura pro funkci mnistra - po té co jste po měsíci fngování rozložil aparát MF. Navíc Vaše pravděpodobné napojení na sázkové společnosti (vy, manželka) vás k této funkci přímo diskvalifikují, nemyslíte? Pete
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Nic z toho se nestalo. 1.4.2009 13:51
OTÁZKA: Já se jen divím, že vám to nevadí jak se na vás lidi dívaj (myšleno na politiky obecně) to jsou kauzy jedna za druhou a každej se tam držíte jak klíště. Jako voliči jsme hodně hloupý na to nemusíte ani odpovídat to je jasné :( riki
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Asi vás zklamu. Těch, co mě uctivě zdraví, je naprostá většina. 1.4.2009 13:52
OTÁZKA: Přijal byste nabídku volné diskuze na chatu? Třeba i s urážkami? A jak se stavíte k zákonu o nesdělování údajů o osobách a odposlechu? Neměli by politikové dát takový souhlas prostě předem celému tisku? Pavel
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: S velkými chaty jsem začal dnes v deset hodin. A stále pokračuji. Takzvaný náhubkový zákon považuji za směšný. Jsme přeci v Čechách a všichni se nakonec doví mnohem víc, než je pravda. Stále marně žádám, aby pan Kroupa zveřejnil, např. na internetu, úplně všechny nahrávky z kauzy Morava, a také marně žádám, aby byl kompletně zveřejněn spis Krakatice. Nebojím se toho, protože jsem nic špatného neudělal. Ale jak se zdá, bojí se jiní. A ti jsou rádi, že tendenční úryvky zvěřejněny byly a zbytek je utajován. 1.4.2009 13:55
OTÁZKA: Neměl byste zhubnout? Petra
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Měl. Za tento týden jsem zhubl pět kilo. Docela dobrý vedlejší efekt. 1.4.2009 13:56
OTÁZKA: Proc jste si vybral Zelezneho a ne Bobosikovou. Dekuji Marcel Marcel
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: To je klasický souboj rozumu s city. Zrovna vyhrál rozum. 1.4.2009 13:56
OTÁZKA: Neuvažujete o změně politické strany? Karel
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Již jsem odpověděl. 1.4.2009 13:57
OTÁZKA: Pane Tlustý...jak se cítíte? Spojil jste se s přeběhlíky a soc.demokracií,aby jste shodil nejen vládu,ale celý národ...vážil jsem si vás,ale mám pro vás jen slova pohrdání...Bude lepší,když někam zalezete... Vlastimil
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Odpověď naleznete v dnešních třech chatech. 1.4.2009 13:57
OTÁZKA: Pane poslanče, jako voliče by mne zajímalo, čím pro mne bude konkrétně prospěšné Vaše jednání, které napomohlo svrhnout vládu. Delší dobu mne trápí pocit odtržení politiky od toho, co skutečně zajímá nás občany, voliče. Proto budu rád, když mi vysvětlíte, jaká pozitiva a negativa vnímáte jako důsledky Vašeho rozhodnutí pro obyčejné lidi. Děkuji za odpověď. David Gaydečka
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Vláda odborníků bude kvalitnější než vláda M. Topolánka. Do parlamentu se vrací racionální jednání. Ustanou zbytečné vášně a to je v sílící krizi dobrá zpráva pro každého. Například nová vláda uvede do souladu státní rozpočet s realitou - to vláda M. Topolánka slibovala od listopadu a do dneška neučinila. 1.4.2009 14:00
OTÁZKA: Vážený pane Tlustý, domníváte se, že je správné kandidovat za ODS s tím, že volič předpokládá Váš souhlas s programem a ideami této strany abyste později vystupoval proti ní a jejím členům? Z mého pohledu by bylo správné, pokud z jakýchkoliv důvodů nesouhlasíte se poslaneckého mandátu vzdát a v dalších volbách kandidovat jako nestraník nebo za stranu, jejíž názory jsou Vám bližší. JAký je Váš názor? Tomáš Javůrek
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Bohužel se ukázalo, že loajální nemohu být zároveň programu ODS a M. Topolánkovi. M. Topolánek napřed zradil náš program a naše voliče a mne tak postavil do situace, kdy jsem si musel vybrat mezi loajalitou k našemu programu a loajalitou k M. Topolánkovi. Vybral jsem si loajalitu k našemu programu. 1.4.2009 14:02
OTÁZKA: Srovnejte jak unesl sve opusteni vlady pan Julinek (a to za nim zbylo vic prace nez jedno papirove kolecko) a jak vy a pak se stydte, zhrzela mstici se milenko z virivky. Inu, komunisticky prospechar, tomu slo vzdy jen o vlastni koryta. Tak hloupej, abyste nepochopil, ze koalicni a jeste temer mensinova vlada nemuze prosadit 100% ze sveho prgramu a cistou rovnou dan, nejste. vy na Topolankovce miste by jste ji prosadil jak, za techto volebnich vysledku ? A s kym ? pravicak
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Máte to nějaké popletené. Ta ve vířivce byla také volavka. 1.4.2009 14:04
OTÁZKA: Dobrý den, pane Tlustý. Není možné, že konflikt mezi Vámi a panem Topolánkem je založen na nechuti pana Topolánka uskutečnit opravdové pravicové reformy, která pramení z jeho předstíraného konzervativně - liberálního postoje v této záležitosti? Všechno nasvědčuje tomu, že po uchopení moci zbyly ze všech slibů jen prázdná hesla a Vy jste se zkrátka nehodil do krámu při one-man show pana "nepostradatelného" vyjednávače Mirka tu i onde v Evropě. pavel
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Pan Topolánek si s žádným programem hlavu neláme. Chce vládnou za každou cenu a vždy je připraven vám ukázat vztyčený ukazováček. Právě teď zase dokazuje, že mu jde jenom o něho. ODS tuneluje dál. Například termín předčasných voleb, který dojednal s Paroubkem, je pouze a jenom výhodný pro Paroubka, ČSSD a osobně Topolánka. Pro ODS a pravici je nevýhodný. 1.4.2009 14:07
OTÁZKA: Osobně jsem moc rád, že už se NIKDY do žádného parlamentu, ani vlády nedostanete a navždy znizíte v propadlišti dějin . Kolik jste si vydělal kaček, za léta v politice? dan
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Tak to vidíte. Když nic jiného, tak aspoň vás jsem potěšil. 1.4.2009 14:08
OTÁZKA: Hledal jsem v Googlu vojenský útvar 5648 v Táboře, ale žádný takový neexistuje. Stanislav Wiener
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: V roce 1980 existoval. 1.4.2009 14:08
OTÁZKA: Apríl. Stanislav Wiener
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: 1. 1.4.2009 14:08
OTÁZKA: Moc Vám fandím. Aleš Slabý
Vlastimil Tlustý během kongresu ODS. (6. prosince 2008) ODPOVĚĎ: Moc děkuji. Děkuji vám všem za vaše otázky, těším se na další diskusi s vámi. S pozdravem Vlastimil Tlustý. 1.4.2009 14:09
zpět na osobnost