Když si Tom Wagner uvědomil, že zaspal přistání a letušky jej zřejmě při vyklízení letadla přehlédly, vyhledal ve ztemnělé kabině letadla dveře. Ty však byly zamčené, píše CNN.
Bezradný Američan se nakonec mobilním telefonem dovolal své přítelkyni: "Debbie, musíš zavolat na aerolinie. Jsem zamčený v letadle," žádal jí. Žena mu nejprve nechtěla věřit. Teprve, když ji ujistil, že opravdu nejde o vtip, zalarmovala leteckou společnost.
Vysvobození ze zamčeného letadla se Američan dočkal až po dalších třiceti minutách. Když zaměstnanec letecké společnosti otevřel dveře kabiny, byl prý velmi překvapený, že je uvnitř skutečně zapomenutý cestující.
Wagner cestoval minulý týden z Louisiany do Kalifornie na návštěvu své sestry. Přes tvář si přetáhl kšilt, tvrdě usnul a neprobudilo ho ani mezipřistání v Houstonu, kde měl přestoupit do navazujícího spoje. Zaměstnanci letecké společnosti ho při obvyklé kontrole vyprázdněného letadla z neznámého důvodu přehlédli. Desítky pasažérů letadlo opustily a posádka spícího muže v kabině zapomněla.
Americké aerolinie ExpressJet a United partner, které společně zajišťovaly let z Houstonu, Wagnerovi daly jako odškodné poukaz na 250 dolarů (5000 korun). Zajistily mu také hotelový pokoj, v němž přespal do příštího dne, kdy konečně odletěl do Kalifornie
"ExpressJet v současnosti vyšetřuje, jak k tomu mohlo dojít. Omlouváme se a je nám upřímně líto, že náš cestující prošel touto nepříjemností," píší aerolinie v oficiálním prohlášení. Pro CNN později uvedly, že kabinu letadla po odchodu pasažéru personál kontroloval, zatím však neumí vysvětlit, jako mohli cestujícího přehlédnout.