Jméno změnil nový majitel skupiny společnost Czech Media Invest, která letos síť rádií a dalších aktivit koupila.
Kromě názvu mění skupina i logo, které připravil Ateliér Židlický. Nové logo bude díky zelené barvě korespondovat s ostatními značkami skupiny Czech Media Invest, uvádí Marketing a Media.
Bývalé Lagardere Active ČR bylo nejprve ustaveno na českém trhu jako Active Radio, nyní se finálně mění na Active.
„My jsme s našimi médií vždy všude tam, kde se něco děje a kde jsou lidé akční, proto se nechceme omezovat pouze na mediatyp rádia. Do nové éry a roku 2019 tak už vstupujeme jako dynamická skupina Active, protože tento název lépe vystihuje podstatu a portfolio našich služeb, kde kromě rádií už dávno máme také streamovací službu Youradio, multimediální produkt Pigy, produkční jednotku No Limits nebo řadu projektů zaměřených na influencer marketing,“ sdělila serveru výkonná ředitelka Martina Říhová.