Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Kupte si puškohled se slevou, lákají lidovci v reklamě myslivce

  10:38aktualizováno  11:40
KDU-ČSL jako první česká strana spojila politický a komerční marketing. V rámci jedné kampaně dělá reklamu sobě i přerovské firmě Meopta, která vyrábí optiku, například lovecké dalekohledy. Lidovci by tak před volbami mohli oslovit myslivce, kterých je v Česku přes sto tisíc.

Inzerát na výrobky firmy Meopta visí také na stránkách lidovců | foto: www.kdu.cz

Na spojení partaje s firmou upozornily Hospodářské noviny. Inzeráty se objevily v dubnovém čísle časopisu Myslivost. "Míříme správným směrem," vzkazuje reklama s logem KDU-ČSL propagující puškohledy a dalekohledy Meopty, která zároveň nabízí slevu.

"Podle lídra křesťanských demokratů Cyrila Svobody nedělá strana reklamu firmě, ale firma straně," píší Hospodářské noviny. Reklamu ovšem iniciovala sama partaj.

"Jsou to naše inzeráty, my si je financujeme. Nápad upozornit na Meoptu a touto formou spolupracovat se zrodil po diskusi mezi kamarády už v lednu. Nechali jsme se inspirovat v Rakousku a Německu, kde politici běžně národní firmy propagují," uvedl pro iDNES.cz volební manažer strany Tomáš Podivínský.

Hezky česky

Podle KDU-ČSL spojení s Meoptou dokazuje, že plní předvolební slib a podporují české firmy. "Preferujeme tradičního a vysoce kvalitního výrobce optiky ... Meopta, která začínala s pouhými sedmi dělníky, je v současnosti s velkým odstupem největší soukromý zaměstnavatel nejen na Přerovsku, ale i v celém kraji," píší lidovci na svých internetových stránkách, kde inzerát taky visí.

Podivínský dodal, že strana není zaměřena jen na myslivce a chtěla propagovat i jiné české firmy. "V úvahu byly mlékomaty nebo potraviny, ale nemáme na to už ani čas, ani fyzické síly," dodal manažer.

Lidovci podle vlastních slov z loga strany na inzerátech kromě zviditelnění nic nemají. "Ani jedna strana z toho nemá žádný finanční profit, to je směšné, neprobíhá ani žádná forma sponzoringu od firmy či jejích manažerů," vzkázal Podivínský.

Nabízí víc, než jen inzerát

Podle šéfredaktora časopisu Marketing a Media Daniela Köppla je inzerát jistou formou poskytnutí dárkového předmětu a nevadí, že na samotném výrobku logo strany chybí.

"Když je ten předmět kvalitní a spojen s vámi, tak tam ani nemusí být logo. Lidovci chtějí potenciálním voličům nabídnout něco víc, než jen potištěnou stránku s inzerátem. To je momentálně jeden z trendů v reklamě," uvedl pro HN Köppl.

Na konkrétní zájmové skupiny se lidovci zaměřili už loni v rámci kampaně KDU-ČSL To lepší v nás. "Dobrý den je, když nám Hubert přeje," vzkazovali potenciálním voličům z plakátů myslivci, pro rybáře zase byl dobrý den, když ryby berou.

Autor:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Lidé před Pražským hradem protestovali proti Zemanovi a Babišovi. (17. října...
Česko není Zeman, nechceme za premiéra agenta, protestovali lidé u Hradu

Nesouhlas s politikou prezidenta Miloše Zemana a předsedy ANO Andreje Babiše byl hlavním tématem demonstrace s názvem Pánové, končíme!, která se v úterý večer...  celý článek

Předseda lidovců Pavel Bělobrádek po jednání celostátního výboru KDU-ČSL (18....
Peníze, které necháme rodinám, nikdo nevytuneluje, říká Bělobrádek

Máme své návrhy na pomoc rodinám s dětmi spočítané na šedesát miliard, říká předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek. „Tyto peníze zůstanou v rodinách, nikdo je...  celý článek

O půlnoci vypršela aktivistům smlouva, podle které mohli centrum Klinika obývat...
Na Klinice zůstáváme i po lhůtě pro vystěhování, vzkázali aktivisté

Aktivisté z centra Klinika na pražském Žižkově oznámili, že v budově i nadále zůstanou. Tvrdí, že pokud by odešli, z domu by zůstala prázdná chátrající ruina,...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.