Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Kraje straší příliv aut

  15:39aktualizováno  15:39
Rozšiřující se automobilová doprava je největším problémem většiny krajů v zemi. A tak se stal stav silnic spolu se znečišťováním ovzduší jedním z volebních témat mnoha kandidátů. Nejzatíženější komunikací je pravděpodobně pražská magistrála. Každý den po ní projede až sto tisíc aut.

Ale i v dalších městech republiky mají problémy s vysokými emisemi oxidů dusíku a velkým hlukem kolem špatných silnic.

Nejvíce zatíženou částí Českých Budějovic projede za den až 30 tisíc vozidel. To znamená jedno auto za každé tři vteřiny.

Podobně je na tom Plzeň, kde se od roku 1991 vede spor o trasu  obchvatu města.

Opavskou ulicí Ostravy projelo podle publikace ministerstva životního prostředí z loňského roku denně čtyřicet tisíc vozů.

V pohraničí mají zase problémy s kamionovou dopravou. Především Ústecku by měla pomoci stavba dálnice D8, která povede z Prahy do Drážďan.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Lidé v Krásné Studánce u Liberce odevzdávali své hlasovací lístky na místním...
Strany mají triky k obcházení zákona o darech. Některé ho ignorují úplně

Od koho strany získávají finance a na co je během kampaní využívají. To měl zprůhlednit zákon, o kterém se před volbami mluvilo jako o přelomovém. Podle...  celý článek

Jihlava
100 POHLEDŮ: Baráčky v Jihlavě jak lepidlem k sobě přilepené

Pro období let 1890 až 1914 se vžilo označení Belle Époque - „krásná doba“. Právě v tomto období vznikla většina fotografií, které jsme zařadili do seriálu 100...  celý článek

Na otevření krajského úřadu v Jihlavě čekalo 20. října s žádostí o dotaci na...
Internetu nevěřili, na kotlíkové dotace stálo v Jihlavě frontu 300 lidí

Ačkoli mohli poslat žádost třeba e-mailem, čekalo ráno na otevření krajského úřadu v Jihlavě asi 300 lidí. Přišli se ucházet o „kotlíkové dotace“, někteří před...  celý článek

Advantage Consulting, s.r.o.
JUNIOR KONSTRUKTÉR

Advantage Consulting, s.r.o.
Moravskoslezský kraj
nabízený plat: 25 000 - 30 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.