Od konce roku 2013 do dubna 2014 pracovala Kleslová jako právnička například pro Správu železniční dopravní cesty. Mluvčí organizace Jakub Ptačinský pro Radiožurnál uvedl, že dostávala 95 tisíc korun měsíčně.
Desetitisíce vydělávala politička i v dalších organizacích. Od roku 2011 do července 2015 měla smlouvu na dobu neurčitou s Českými drahami, které jí platily 40 tisíc korun. Podle mluvčího dopravce Petra Šťáhlavského byla důvodem ukončení smlouvy pracovní vytíženost Kleslové.
Kromě toho starostka Prahy 10 pracovala také pro Čepro či Dopravní podnik hlavního města Prahy. Ze smluv vyplývá, že Kleslová pro firmy například analyzovala zákony, které politici projednávali v parlamentu.
Kleslová uvedla, že to za střet zájmů nepovažuje. „Má advokátní kancelář poskytovala právní služby řadě významných společností. Vztah advokáta a klienta je ze zákona důvěrný, a proto se nebudu ke klientům mé kanceláře více vyjadřovat,“ řekla rozhlasu.
Hnutí ANO angažmá Kleslové ve státních a polostátních firmách řešit nechce. Předseda sněmovního klubu ANO Jaroslav Faltýnek podle ČTK řekl, že Kleslová už rezignovala na post místopředsedkyně hnutí, takže není co řešit.
Politička totiž už dříve čelila kritice za smlouvu s ČEZ, od nějž dostávala sto tisíc měsíčně, i za působení v orgánech pražských městských firem. Koncem září rezignovala na funkci místopředsedkyně ANO s tím, že je „unavená po mediální štvanici“ (více čtěte zde). Smlouva s ČEZ skončila k 30. září.
Nedávno MF DNES také zjistila, že Kleslová dostává jako členka představenstva Pražské teplárenské měsíční odměny ve výši 61,9 tisíce korun měsíčně, tedy bezmála 750 tisíc korun ročně (více čtěte zde).