Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Kimova láska vstala z mrtvých. Popravena nebyla a vystoupila v televizi

  22:30aktualizováno  22:30
Bývalá přítelkyně severokorejského vůdce Kim Čong-una, o jejíž údajné popravě loni informovala západní média, se po devíti měsících objevila na veřejnosti. Zpěvačka Hjon Song-wol v pátek promluvila na shromáždění dělníků v Pchjongjangu, které natáčela místní televize.

Kim svou exmilenku nakonec popravit nenechal. | foto: AP

Zprávy o údajné popravě zpěvačky přinesla média, včetně iDNES.cz, loni v srpnu. Hjon Song-wol podle nich skončila před popravčí četou společně s dalšími známými severokorejskými hudebníky kvůli šíření pornografie, píše server independent.co.uk.

Podle obvinění se členové orchestru Unhaso, proslulého vlasteneckými songy, včetně zpěvačky Hjon natáčeli při sexu a nahrávky pak prodávali. U zadržených byly prý také objeveny výtisky bible a všichni byli označeni za politické disidenty. Původní informace hovořily o tom, že popravě byli nuceni přihlížet jejich příbuzní a členové dalších známých severokorejských popových skupin, kteří byli pak posláni do pracovních táborů (původní zprávu o popravě Hjon najdete zde).

Kim Čong-un, který se stal vůdcem KLDR po smrti svého otce v prosinci 2011, se údajně s Hjon seznámil před více než deseti lety a udržoval s ní vztah. Jeho otec Kim Čong-il prý s tím nesouhlasil a nařídil synovi rozchod. Hjon se pak provdala za důstojníka severokorejské armády, ale podle některých tvrzení se dál s Kimem vídala.

Také Kimova současná manželka byla členkou orchestru Unhaso, než si severokorejského vůdce vzala, a podle jedné z teorií se jí nelíbila pokračující popularita bývalé manželovy milé.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.