Když musíš, tak musíš!

Sám nevím, jak si mám vysvětlit smysl reklamy firmy Opavia na opaltky Fidorka. Děvčátko se zlatými vlasy, děvčátko jak obrázek z pohádky, dostane chuť na oplatku Fidorka, kterou si provokativně rozbaluje výrazně mladá spolujezdkyně výrazně postaršího řidiče západního bouráku.
Možná prakticky nereálným, ale v klipu prezentovaným způsobem, děvčátko aktivuje airbagy řidiče a spolujezdkyně. Využije jejich omezenou pohyblivost a UKRADNE, ANO, SPROSTĚ UKRADNE objekt svého zájmu - oplatku Fidorka.

Od roku 1987 sleduji satelitní komerční televize, viděl jsem již dlouhou řadu stupidních a bezduchých reklam, které mi připadly jako výplod toho nejzfetovanějšího vodnatého mozku, ale pokud si pamatuji žádná z nich nenabádala tak ostentativně :

KDYŽ NEMÁŠ, PROSTĚ MUSÍŠ - UKRADNOUT !

... a to je tajemství reklamy se zlatovlasým děvčátkem ...  konec, kdy dojemně obvazuje hlavu své panence, kterou předtím použila k provedení svého geniálního nápadu (stejně geniálního jako samotní tvůrci klipu a marketing firmy Opavia, který toto svinstvo nechává zveřejnit), jen slabě ředí pachuť předchozího děje.

Pokud vidím tuto reklamu v televizi Nova, nejsem celkem nijak překvapen. Na vlnách tohoto vysílání již plulo a stále pluje nepřeberné množství nevkusného škváru, při jehož sledování se někdy dokonce stydím i za to, že jsem občanem stejného národa jako odpovědní činovníci této společnosti.

Pokud ale tutéž reklamu zahlédnu ve státní televizi zůstávám v němém úžasu. Ano, to je ta nejlepší cesta jak správně vychovávat děti a vštěpovat jim do hlavy ty nejvyšší mezilidské hodnoty.

Mám jedenáctiletého syna a jen stěží jsem mu dokázal vysvětlit, co se vlastně autoři reklamy toporně snažili divákům sdělit...


Eurovolby 2024

Volby do Evropského parlamentu se v Česku uskuteční v pátek 7. a v sobotu 8. června 2024. Čeští voliči budou vybírat 21 poslanců Evropského parlamentu. Voliči v celé Evropské unii budou rozhodovat o obsazení celkem 720 křesel

Video