Akce! Mobil, který hraje, fotí, kameruje, odposlouchává a dá se použít i jako improvizovaný záchranný člun. 6 599. Krtek. Sám od sebe vyhloubí kdekoliv díru. Roztomilý. Pouhých 711.
Děti nejsou hloupé. Vědí, že dárky nedostanou od těch nenasytných a vlezlých obchodníků, nýbrž od Ježíška. Píší mu proto dopis. "Milý Ježíšku, prosím, mohlo bych já dítě dostat od Tebe dinosaura jako živého, Šušu třetí generace, ten báječný mobil a krtka?"
Vládcové reklamy však nemají dost. Lezou za dětmi do škol a školek. Nabízejí konta pro batolata a další finanční produkty, jako například kreditní kartu předškoláka, která má místo pinu pěkný reliéf krtečka. A dětem dávají plyšáky, lízátka a bonbony.
Rodiče se bouří. To snad ne! Prst proti agresivní reklamě zaměřené na děti zvedá i Evropská komise. Vždyť to hraničí s vydíráním! Baže. Jenže je to nanejvýš prospěšné. Agresivní reklama totiž řekne našim dítkám o světě, ve kterém žijí, více než sáhodlouhé a nudné lekce učitelů.