Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

KCP má dluhy, jeho vedení zůstává

  9:45aktualizováno  9:45
Praha - Vedení Kongresového centra Praha (KCP) se nemění, a to i přesto, že objekt zatěžují stamilionové dluhy za přestavbu objektu. Včera o tom rozhodli pražští radní. Očekávané změny v managementu, který není schopen splnit své předsevzetí, že veškeré závazky uhradí z výnosů z pořádání sympozií, výstav a dalších akcí, se tak nenaplnily.
"Generálního ředitele, obchodního i technického ředitele jsme odvolali z představenstva, ve vedení centra však zůstávají. Do představenstva jsme doplnili Vlastimila Bouru z odboru finanční správy magistrátu, aby se posílila kontrola ze strany města," vysvětlil radní Filip Dvořák s tím, že o případném doplnění dvou míst v představenstvu rozhodne ve čtvrtek 7. března zastupitelstvo města.

"Obchodní výsledky za uplynulý rok byly o dvacet procent lepší, než předpokládal plán. Není proto nutné dělat personální změny," tvrdí Dvořák.  Opačný názor zastává například náměstek primátora Jiří Paroubek.

KCP si před pražským summitem Mezinárodního měnového fondu v roce 2000 půjčilo na rekonstrukci přes tři miliardy korun. Ty však není schopno splácet. Až do roku 2006 ho tak bude město dotovat osmdesáti až sto miliony korun.
Autoři:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Reportér MF DNES s falešným receptem a lékem Hypnogen, který mu vydali v jedné...
Lék na falešný recept sežene každý. MF DNES uspěla ve všech lékárnách

Stačí obyčejné razítko, tiskopis objednaný na internetu a poznámka, že nemáte zdravotní pojištění. Všech deset lékáren, které MF DNES při redakčním testu...  celý článek

Poznáte místo?
100 POHLEDŮ: Přehlídka dopravní prehistorie. Poznáte místo?

Pro období let 1890 až 1914 se vžilo označení Belle Époque - „krásná doba“. Právě v tomto období vznikla většina fotografií, které jsme zařadili do seriálu 100...  celý článek

V železniční výhybně Praha-Vyšehrad vyjel posunovaný vlak proti osobnímu vlaku...
Vlaky v Praze nestačí náporu cestujících, nové tratě mohou vést pod zemí

Tunely metra a komplex Blanka v budoucnosti zřejmě v Praze doplní tunel pro vlaky. Ty už nestíhají nápor cestujících a rozšíření tratí brání historická...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.