Spolupráce obou společností byla připravována v souladu s platnou legislativou, uvedla mluvčí bez bližších podrobností.
Informace televize Prima, podle níž banka za "velké peníze" od operátora získala kontakt na statisíce potencionálních nových klientů, "mají spekulativní charakter a jsou zavádějící", sdělila mluvčí s tím, že banka bude požadovat nápravu. "T-Mobile nikdy žádná data klientů Komerční bance neprodal," dodala. - čtěte více o problému se záznamy klientů T-Mobile
Mluvčí společnosti T-Mobile Martina Kemrová ve čtvrteční reportáži Primy uvedla, že společnost poskytla KB jen telefonní čísla svých klientů, ale banka prý neví, komu volá. Prima nicméně s odvoláním na mluvčí banky uvedla, že KB chtěla znát také pohlaví, věk a spotřebitelské chování u T-Mobilu.
Telefonní společnost se brání tím, že lidé ve smlouvách podepisují souhlas s poskytnutím svých osobních údajů třetí osobě. KB si podle Primy vybrala na 800 tisíc klientů T-Mobile, kterým posílá kreditní karty. "Nemůžu bohužel sdělit výši nákladů, ale ten projekt určitě nákladný byl," uvedla Petrovová v reportáži Primy.
Případem se začal zabývat Úřad pro ochranu osobních údajů. "Konkrétně se prověřuje absolutně všechno - jak vypadají obchodní podmínky, jak vypadá souhlas, jak jsou klienti informováni," řekla Primě mluvčí úřadu Hana Štěpánková.
Mluvčí banky k tomu v dnešním prohlášení uvedla, že obě společnosti jsou připraveny poskytnout úřadu veškerou potřebnou součinnost.