Nejsilnější vládní strana kromě zesměšnění Topolánkova jména naráží na SMS zprávu Václava Klause, který jako odstupující předseda ODS nazval čerstvě zvoleného nástupce Topolánka "prázdným a falešným".
Ne každému v ČSSD se však takovýto styl kampaně líbí. Předseda senátního klubu strany Petr Smutný sdělil, že je pro slušně vedenou kampaň. "Toto mému gustu příliš nevyhovuje," potvrdil Smutný.
Ale ke své straně nechtěl být jen kritický. "Na druhou stranu: na hrubý pytel hrubá záplata. Pan Topolánek si také často nevidí do úst," podotkl.
Nezvyklá tajenka, o níž informoval deník Blesk, je výsledkem nové strategie předsedy ČSSD Stanislava Grosse, který v kampani spolupracuje s mediální agenturou Andreje Surňaka Crane Consulting.
Duo Gross-Surňak připravuje i další překvapení. Volební kandidáti ČSSD v krajských volbách budou podle informací MF DNES uzavírat veřejné sázky. Jestliže si kandidát například tipne vítězství strany ve svém kraji a neuspěje, seskočí v tandemovém padáku.
ODS se bude o své předvolební strategii radit právě dnes. "Osobně budu upřednostňovat neútočnou kampaň," tvrdí místopředseda Senátu za tuto stranu Přemysl Sobotka.