"Dohodli jsme se na tom, že to respektujeme a že to upravíme," potvrdil iDNES rozhodnutí programový ředitel rádia Kiss Petr Žižka.
Podle předsedy rady Radka Pokorného poškozovaly billboardy s Kajínkovou tváří dobré jméno reklamy. - více zde
Ačkoliv po jednání rada dosáhla svého, a to změny poutačů, zdráhal se Radek Pokorný vyjádřit spokojenost.
"Pokud proběhne, co mi pánové z rádia Kiss řekli, tak budeme rádi, že se vrátí mezi standardní subjekty," svěřil se opatrně Pokorný iDNES.
Podle Žižky budou reklamní plochy upraveny zhruba během týdne. "Dali jsme si na to, tuším, týden," vysvětlil programový ředitel.
Další otázkou proto je, čím firma Outdoor Billboard, která má poutače na starost, Kajínkovu tvář nahradí.
"Přelepy už se tisknou a myslím, že bychom je mohli během víkendu umístit na billboardy," sdělila iDNES pracovnice agentury.
Žižka nechtěl prozradit, čím Kajínka nechá rádio Kiss překrýt, podle zdroje, který si nepřál být jmenován, už jsou ale připraveny plakáty s nápisem "cenzurováno".
Billboard s vrahem Jiřím Kajínkem propagujícím rádio Kiss. |