Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Alespoň stihnu zápas Chelsea, vtipkuje Clarkson o vyhození z Top Gearu

  20:57aktualizováno  20:57
Vyhození moderátora populárního pořadu Top Gear Jeremyho Clarksona vyvolalo pozornost médií po celém světě. Sám Clarkson však bere situaci s humorem a průběžně ji glosuje. Fanoušci pořadu mezitím založili petici za jeho navrat do vysílání, pod kterou se už podepsalo skoro půl milionu lidí.

HVĚZDA V POTÍŽÍCH. Jeremy Clarkson, moderátor pořadu Top Gear (uprostřed), si šel odpočinout od svých problémů s BBC na fotbal na Chelsea. | foto: Reuters

Angličtí reportéři se snaží od Clarksona dostat vyjádření k jeho hádce s BBC, avšak zatím neúspěšně. Moderátor jim na zvědavé otázky pohotově oplácí britským humorem. „Byl jsem suspendovaný, ne? Zrovna jdu na pracovní úřad, alespoň dnes večer stihnu zápas Chelsea,“ odpověděl webu Huffington Post.

Fotogalerie

Absurdní situace se hojně komentuje na sociálních sítích, k čemuž se přidává i samotný moderátor. V úterý si zažertoval, jaký pořad by mohl Top Gear na BBC nahradit. „Udělal jsem nějaké dobré válečné dokumenty. Některý z nich by mohli vysílat.“

Jeho hádka s BBC spolu se zrušením vysílání následujících tří dílů Top Gearu zaplnily ve středu přední stránky britských novin. Až pod Clarksonovu kauzu tak zapadla zpráva o návštěvě reportérů u předsedy Labouristické strany Eda Milibanda. Ten doufal, že mu návštěva přinese kladnou publicitu. „Promiň, Ede. Vypadá to, že jsem tvůj článek ‚Jsem člověk‘ posunul v novinách dolů,“ omluvil se Milibandovi ironicky Clarkson za ukradení větru z plachet.

10.března 2015 v 23:20, příspěvek archivován: 11.března 2015 v 20:06

Sorry Ed. It seems I knocked your "I'm a human" piece down the news agenda.

Ke vtipnému glosování situace se přidala i Clarksonova dcera. „Ach, bože. BBC, prosím, vezměte ho zpátky... Už začal vařit...,“ napsala Em Clarksonová na Twitteru. Některá média však nadnesený tón nepochopila a vzala její žert jako oficiální výzvu televizní stanici.

10.března 2015 v 23:26, příspěvek archivován: 11.března 2015 v 20:05

Oh God, BBC please take him back... He's started cooking...

Televizní stanice BBC suspendovala 54letého Clarksona po údajné hádce s producentem Oisinem Tymonem. Clarkson v pořadu, který má po světě více než 350 milionu diváků, působil od roku 1988. 

Za návrat oblíbeného moderátora se začala okamžitě na internetu sepisovat petice. Ta během 24 hodin získala nejvíce podpisů v historii domény change.org. Kampaň „Bring Back Clarkson“ (Přiveďte zpátky Clarksona) měla ve středu po 20 hodině, už více než 478 tisíc podpisů.

Pořadu Top Gear není nic svaté. V Albánii si hráli moderátoři na mafiány:







Hlavní zprávy

Další z rubriky

Francouzští policisté hlídkují u Anglické promenády v Nice, kde ozbrojený řidič...
GLOSA: Hrdlořezové přes kopírák

Za posledních 13 měsíců bylo civilní vozidlo využito k teroristickým útokům na území Evropské unie ve Francii, Německu, Británii, Švédsku a nyní i Španělsku....  celý článek

Američané a Jihokorejci zahájili společné vojenské manévry (21. srpna 2017)
Odplata bude nemilosrdná, zuří Kim kvůli počítačovým manévrům na jihu

Společné manévry jihokorejské a americké armády jsou generálkou na invazi, zlobí se severokorejský režim. Hněvivá rétorika ze strany totalitního státu není...  celý článek

Muslimská komunita v Ripollu vyjádřila soustrast blízkým obětí teroristických...
Pro místní jsme stále Maurové, říká bratranec katalánských teroristů

Byli mladí a neměli žádné sociální ani pracovní problémy. Přesto se nechali zlákat radikálním imámem a spáchali nejhorší teroristický útok ve Španělsku od roku...  celý článek

Škoda Superb 2.0...
Škoda Superb 2.0...

r.v. 2013, naj. 173 300 km, diesel
373 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.