Stanislav Holec také zdůraznil, že jak server iDNES, tak deník MF DNES se soustřeďují především na seriózní nezávislé zpravodajství. "Největší hodnotou, ale také úspěchem našeho projektu je aktuální a především seriózní zpravodajství. A to poznáte, když se něco vážného děje. Pak lidé hledají a nalézají zprávy u nás. A v takových dnech je návštěvnost extrémně vysoká. Kdyby zde hledali bulvár, tak by tomu tak nebylo. Pokud máte na mysli noviny, tak platí to, co jsem napsal výše o iDNES, a to ještě podtrženě. Vzpomeňte si, jaké noviny byly ráno nejdříve vyprodány, když se něco mimořádně důležitého dělo? Zkušenosti jsme s tím měli naposledy na podzim. Byla to MF DNES. Vím, že pro mé kolegy z novin je seriózní nezávislá žurnalistika tou nejvyšší prioritou. A myslím, že to vědí i naši čtenáři. Redakce je samozřejmě naprosto nezávislá a základním principem našeho vydavatele je nezasahovat do obsahu. Protože jakákoli jiná cesta by byla krátkozraká," uvedl.
Před rozhovorem
Internetový server iDNES, který patří mezi elitní pětku českého internetu, mění v předvečer svých čtvrtých narozenin grafiku. "Vyšli jsme vstříc čtenářům a všechny naše weby jsme sdružili podle jejich tématického zařazení do sedmi základních sekcí," řekl ředitel multimediální divize společnosti MAFRA Stanislav Holec.
Webů sdružených na adrese www.idnes.cz začalo přibývat a základní strom rozkošatěl tak, že se v záplavě nabídek člověk téměř ztrácel. Proto přišli provozovatelé stránek při příležitosti čtvrtých narozenin se změnou a zjednodušením grafiky a navigace.
„Chtěli jsme především zjednodušit orientaci na iDNES a zdůraznit propojení všech webů ne podle toho, kde a za jakých podmínek vznikají, ale podle toho, pro koho jsou určeny a kde by je uživatel internetu přirozeně hledal,“ uvedl Holec.
Ode nynějška tak místo více než třiceti tlačítek v horní liště zájemce najde sedm speciálních logicky utříděných rozcestníkových stránek (homepage): Zprávy, Sport, Ekonomika, Volný čas, Technika, Obchody a Služby. „Na těchto rozcestnících lidé najdou přehledně vše, co dřív možná mohlo zůstat někde nepovšimnuto,“ dodal Holec.
Stanislav Holec se narodil v roce 1964, vystudoval strojní fakultu ČVUT. V roce 1990 začal pracovat jako zpravodaj ČTK, od roku 1993 byl šéfem její domácí redakce. Od roku 1999 pracuje ve společnosti MAFRA jako manažer, od září 2001 vede multimediální divizi, od ledna 2002 je jmenován jejím ředitelem.
Ředitel multimediální divize MAFRA Stanislav Holec čte otázky čtenářů při on-line rozhovoru (11. ledna 2002) |
Ředitel multimediální divize MAFRA Stanislav Holec přemýšlí nad otázkou při on-line rozhovoru (11. ledna 2002) |
Ani při on-line rozhovoru nepřestal řediteli multimediální divize MAFRA Stanislavu Holcovi vyzvánět telefon (11. ledna 2002) |