Vstupenkou byla pozvánka, která jen u nás v redakci přišla nejméně šesti lidem. A rafinovaně skrývala sluchátka k přehrávači. Ten měli novináři dostat po skončení konference. Přesně ve stylu: "Když budete, děti, hodné a vydržíte tu sedět a poslouchat, obdržíte dáreček..." Bratru za dva tisíce korun.
Jenže na tu tiskovku by novináři přišli tak jako tak. Nestává se každý den, aby někdo uvedl na trh lék proti rakovině. Tak proč ta hloupá adrahá kampaň, která normálního novináře jen urazí? (MF DNES tento "dárek" odmítla.)
Nejspíš proto, že tu jde ve skutečnosti o skrytou válku. Americká společnost Merck and Company, která se pomocí MP3 snaží vlísat do přízně novinářů, a tím i veřejnosti, totiž není jediná, kdo má vakcínu.
Za pár měsíců vtrhne na trh se svou očkovací látkou firma Glaxo. Je dobré si pamatovat, kdo používá nefér prostředky v boji o naše peníze. Ten "dáreček" novinářům totiž samozřejmě zaplatí každý, kdo si vakcínu firmy Merck za deset tisíc koupí.