* Po zakoupení modemu je třeba vyplnit přiloženou přihlašovací kartu a zaslat ji telefonnímu operátorovi. Kopii přihlášky a rozhodnutí o způsobilosti je vhodné uschovat spolu s dokladem o koupi.
* V případě problémů s připojováním modemu je třeba nejprve zkontrolovat jeho nastavení a popřípadě v Ovládacích panelech (Control panel) v položce Modemy (Modems) Připojení (Connection) zrušit zaškrtnutí Čekat na oznamovací tón (Wait for dial tone before dialing). Některé modemy vyžadují složitější nastavení parametrů, se kterým by uživateli měli pomoci technici poskytovatele připojení.
* Radiotelefony a linky využívající PCM kompresi mohou přenášet data jen výjimečně, pomalu a nespolehlivě. V případě, že se modemu opakovaně nedaří spojit, nebo se připojení rozpadá, je možné zavolat na linku 0800 - 123 456 a zjistit si, zda linka nevyužívá PCM modulaci (radiotelefonní stanice mají čísla začínající devítkou).
* V případě, že má uživatel radiotelefon či linku s PCM kompresí, nechť zašle písemnou žádost o přepojení na samostatnou digitální linku. Žádost prošetří technici, a pokud jejímu splnění nebrání technické problémy, linku vymění.
* Pokud není možné digitální linku zavést, je nepravděpodobné, že bude možné připojení prostřednictvím ISDN nebo pevné linky. V takovém případě představuje možnou alternativu bezdrátové připojení - ale to je dostupné jen v některých lokalitách.