Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Italský list obvinil expremiéra z politického zasahování do práce médií

  21:19aktualizováno  21:19
Italský levicový deník Repubblica přinesl informace, které dokládají politické zasahování do práce sdělovacích prostředků. Případ se vztahuje k období 2004 až 2005, kdy stál v čele italské pravicové vlády Silvio Berlusconi, píše agentura Reuters.

Deník získal přepisy odposlechů telefonátů mezi vedením soukromé mediální společnosti Mediaset a státní televize RAI. Ze záznamů vyplývá, že představitelé obou médií se domlouvali, jak mediálně vylepšit Berlusconiho obraz. Zatímco Mediaset patří do Berlusconiho finančního konglomerátu, na RAI měl tehdy Berlusconi vliv z hlediska svého úřadu.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Policie uzavřela v Marseille místo, kde auto najelo do autobusových zastávek...
V Marseille naboural vůz do zastávek. Jeden člověk zemřel, řidiče zatkli

V jihofrancouzském městě Marseille naboural vůz do dvou autobusových zastávek ve dvou různých čtvrtích. Jedna žena při nárazu zemřela a jeden muž vyvázl se...  celý článek

V Charlottesville řádili bílí extremisté. Trump je pod palbou kritiky (12....
Znepokojuje nás Trumpův duševní stav, uvádí členové Kongresu

Stále více mě i mé kolegy znepokojuje duševní tav prezidenta Donalda Trumpa, svěřil se v neděli Adam Schiff, člen výboru pro zpravodajské služby americké...  celý článek

V Číně se propadla silnice, hned do ní zahučel motorkář
VIDEO: Muž jel na skútru a koukal do mobilu, nevšiml si díry v silnici

Propast gigantických rozměrů na silnici v jihočínském městě Pej-chaj přehlédl muž na skútru, který se místo řízení věnoval svému telefonu. Do díry, která...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.