Přestože Rádio Impuls meziročně přišlo o zhruba 82 tisíc posluchačů, kraluje žebříčku už deset let v řadě. Měření realizují společně agentury Median a STEM/MARK od začátku roku 2006. Impulsu patří 12 procent z celkového rozhlasového trhu.
„Stále pracujeme na kvalitě programu, hrajeme převážně česky a posilujeme zpravodajství a dopravní servis. A k tomu všemu se snažíme ctít naše poslání, stále věříme, že optimistický pohled na svět přináší pozitivní výsledky a zlepšuje náladu v celé společnosti,“ shrnul generální ředitel Impulsu Jiří Hrabák.
Evropu 2 si denně naladí 900 tisíc posluchačů. Z nejposlouchanějších stanic si meziročně nejvíc polepšila Frekvence 1, která získala 63 tisíc nových posluchačů. Denně si ji naladí 888 tisíc lidí. Radiožurnál si pouští přibližně 826 tisíc posluchačů.
Podle webu Mediaguru.cz je celková poslechovost rádií v Česku stabilní. Denní poslechovost v druhém pololetí loňského roku představovala 62,6 procent.