Všechny tři portály se však především specializují na vyhledávací služby v českém internetu, naopak iDNES klade důraz na vlastní obsah.
"Zvyšující se návštěvnost iDNES jasně ukazuje na skutečnost, že čtenáři na internetu neustále vyhledávají lepší a kvalitnější informace a oceňují úroveň i záběr zpravodajského obsahu a dalších služeb serverů patřících do rodiny iDNES," říká Roman Latuske, člen vedení MAFRA, a.s., která iDNES provozuje.
Unikátních návštěvníků serverů iDNES trvale přibývá, oproti předchozímu měsíci se jejich počet zvýšil téměř o pět tisíc.
Na růstu návštěvnosti se nejvíc podílelo zpravodajství z mistrovství světa v kopané v Japonsku a Jižní Koreji a on-line zpravodajství z průběhu českých parlamentních voleb.
Ze serverů skupiny iDNES byla v červnu nejnavštěvovanější superhomepage www.idnes.cz se 196 000 čtenáři, dále pak zprávy.idnes.cz (189 000), bonusweb.idnes.cz (184 000) a sport.idnes.cz (153 000).