Návštěvnost iDNES.cz nejvíce rostla mezi pátkem a sobotou. Během druhého volebního dne, kdy se sčítaly hlasy a přibývaly on-line v příloze Volby.iDNES.cz, překonala dlouhodobý průměr o 106 procent. V pátek zaznamenaly Zprávy iDNES.cz o 85 % více návštěv, než je dlouhodobý průměr.
V odhadu počtu reálných uživatelů společnosti NetMonitor zaznamenaly Zprávy iDNES.cz v pátek přírůstek 68 a v sobotu 69 procent nad dlouhodobý průměr.
Videopřenosy ze dvou štábů běžely souběžně
A velký zájem, jak plyne z následujících grafů, přilákaly též oba sobotní přímé přenosy ze štábů obou rivalů. Celkem oba videopřenosy během dvouapůlhodinového vysílání zaznamenaly přes 160 tisíc připojení.
Sledovanost videostreamů ze štábu Miloše Zemana (vlevo) a Karla Schwarzenberga (pro podrobné grafy a čísla sledovanosti klikněte na obrázek).
Volby pro vás sledoval pětičlenný tým iDNES.cz u Karla Schwarzenberga (dva reportéři a tři členové videoštábu) a čtyřčlenný tým u Miloše Zemana (dva reportéři, kameraman a redaktor). Tým u Karla Schwarzenberga byl početnější kvůli rébusu, který pro nás jeho štáb připravil: najaté prostory byly velké a nešlo mezi nimi přecházet s kamerou bez výpadku signálu. Proto jsme nasadili dvě kamery.
Díky tomu jsme vám nicméně přinesli on-line záběry z Lucerna Music Baru, které v přímém přenosu nenabídl kromě iDNES.cz nikdo jiný.
Kontinuální přímý přenos ze štábu vítězného Miloše Zemana zaznamenal bezmála 86 tisíc připojení, dění u jeho soupeře Karla Schwarzenberga vedlo k 77 tisícům připojení. Děkujeme!
Zájem byl také o noviny
V průběhu celé prezidentské kampaně projevovali čtenáři zvýšený zájem také o deník MF DNES. Pondělního vydání s výsledky prvního kola se 14. ledna prodalo na stáncích o 23 procent více, než je průměr.
Čísla prodeje za vydání s výsledky druhého kola ještě nejsou k dispozici. MF DNES v elektronické verzi si můžete objednat zde.