Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Výsledky voleb zvýšily na dvojnásobek počet návštěv iDNES.cz

  16:01aktualizováno  16:16
Výsledky voleb zvýšily na dvojnásobek počet návštěv zpravodajských stránek iDNES.cz. Vyplývá to ze statistiky společnosti NetMonitor. Velký zájem čtenářů přilákaly také přímé přenosy z volebních štábů, které během dvouapůlhodinového vysílání zaznamenaly přes 160 tisíc připojení.

Grafika iDNES.cz - konečné výsledky prezidentských voleb | foto: iDNES.cz

Návštěvnost iDNES.cz nejvíce rostla mezi pátkem a sobotou. Během druhého volebního dne, kdy se sčítaly hlasy a přibývaly on-line v příloze Volby.iDNES.cz, překonala dlouhodobý průměr o 106 procent. V pátek zaznamenaly Zprávy iDNES.cz o 85 % více návštěv, než je dlouhodobý průměr.

V odhadu počtu reálných uživatelů společnosti NetMonitor zaznamenaly Zprávy iDNES.cz v pátek přírůstek 68 a v sobotu 69 procent nad dlouhodobý průměr.

Videopřenosy ze dvou štábů běžely souběžně

A velký zájem, jak plyne z následujících grafů, přilákaly též oba sobotní přímé přenosy ze štábů obou rivalů. Celkem oba videopřenosy během dvouapůlhodinového vysílání zaznamenaly přes 160 tisíc připojení.

Volba prezidenta: sledovanost videostreamu ze štábu Miloše Zemana 26. ledna
Volba prezidenta: sledovanost videostreamu ze štábu Karla Schwarzenberga 26.

Sledovanost videostreamů ze štábu Miloše Zemana (vlevo) a Karla Schwarzenberga (pro podrobné grafy a čísla sledovanosti klikněte na obrázek).

Volby pro vás sledoval pětičlenný tým iDNES.cz u Karla Schwarzenberga (dva reportéři a tři členové videoštábu) a čtyřčlenný tým u Miloše Zemana (dva reportéři, kameraman a redaktor). Tým u Karla Schwarzenberga byl početnější kvůli rébusu, který pro nás jeho štáb připravil: najaté prostory byly velké a nešlo mezi nimi přecházet s kamerou bez výpadku signálu. Proto jsme nasadili dvě kamery.

Díky tomu jsme vám nicméně přinesli on-line záběry z Lucerna Music Baru, které v přímém přenosu nenabídl kromě iDNES.cz nikdo jiný.

Kontinuální přímý přenos ze štábu vítězného Miloše Zemana zaznamenal bezmála 86 tisíc připojení, dění u jeho soupeře Karla Schwarzenberga vedlo k 77 tisícům připojení. Děkujeme!

Zájem byl také o noviny

V průběhu celé prezidentské kampaně projevovali čtenáři zvýšený zájem také o deník MF DNES. Pondělního vydání s výsledky prvního kola se 14. ledna prodalo na stáncích o 23 procent více, než je průměr.

Čísla prodeje za vydání s výsledky druhého kola ještě nejsou k dispozici. MF DNES v elektronické verzi si můžete objednat zde.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Místo připravené v diskuzním pořadu ČT pro Andreje Babiše (ANO) zůstalo volné...
Babiš se omluvil z televizní diskuze kvůli rodině. V kampani ale pokračoval

Předseda ANO Andrej Babiš opět odmítl účast v politické debatě Otázky Václava Moravce v České televizi. Účast v nedělním přímém přenosu podle moderátora pořadu...  celý článek

V karlínském přístavu se lidé osvěžovali u mlžítka (7. srpna 2015)
Tropy budou pokračovat i příští týden, trochu se ochladí až v červenci

Zbytek června bude nadprůměrně horký a deštivý. Příští týden teploty vystoupají až na 35 stupňů. V červenci se teploty vrátí k dlouhodobému průměru, zpočátku...  celý článek

Šéfka Státního úřadu pro jadernou bezpečnost a zastupitelka Středočeského kraje...
Lex Drábová? Úředníci zůstanou i zastupiteli, navrhují Chovanec a Gazdík

Vysocí státní úředníci včetně ministerských náměstků asi budou moci do budoucna zůstat řadovými krajskými zastupiteli. Post v krajské samosprávě kvůli tomu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.