Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Výsledky voleb zvýšily na dvojnásobek počet návštěv iDNES.cz

  16:01aktualizováno  16:16
Výsledky voleb zvýšily na dvojnásobek počet návštěv zpravodajských stránek iDNES.cz. Vyplývá to ze statistiky společnosti NetMonitor. Velký zájem čtenářů přilákaly také přímé přenosy z volebních štábů, které během dvouapůlhodinového vysílání zaznamenaly přes 160 tisíc připojení.

Grafika iDNES.cz - konečné výsledky prezidentských voleb | foto: iDNES.cz

Návštěvnost iDNES.cz nejvíce rostla mezi pátkem a sobotou. Během druhého volebního dne, kdy se sčítaly hlasy a přibývaly on-line v příloze Volby.iDNES.cz, překonala dlouhodobý průměr o 106 procent. V pátek zaznamenaly Zprávy iDNES.cz o 85 % více návštěv, než je dlouhodobý průměr.

V odhadu počtu reálných uživatelů společnosti NetMonitor zaznamenaly Zprávy iDNES.cz v pátek přírůstek 68 a v sobotu 69 procent nad dlouhodobý průměr.

Videopřenosy ze dvou štábů běžely souběžně

A velký zájem, jak plyne z následujících grafů, přilákaly též oba sobotní přímé přenosy ze štábů obou rivalů. Celkem oba videopřenosy během dvouapůlhodinového vysílání zaznamenaly přes 160 tisíc připojení.

Volba prezidenta: sledovanost videostreamu ze štábu Miloše Zemana 26. ledna
Volba prezidenta: sledovanost videostreamu ze štábu Karla Schwarzenberga 26.

Sledovanost videostreamů ze štábu Miloše Zemana (vlevo) a Karla Schwarzenberga (pro podrobné grafy a čísla sledovanosti klikněte na obrázek).

Volby pro vás sledoval pětičlenný tým iDNES.cz u Karla Schwarzenberga (dva reportéři a tři členové videoštábu) a čtyřčlenný tým u Miloše Zemana (dva reportéři, kameraman a redaktor). Tým u Karla Schwarzenberga byl početnější kvůli rébusu, který pro nás jeho štáb připravil: najaté prostory byly velké a nešlo mezi nimi přecházet s kamerou bez výpadku signálu. Proto jsme nasadili dvě kamery.

Díky tomu jsme vám nicméně přinesli on-line záběry z Lucerna Music Baru, které v přímém přenosu nenabídl kromě iDNES.cz nikdo jiný.

Kontinuální přímý přenos ze štábu vítězného Miloše Zemana zaznamenal bezmála 86 tisíc připojení, dění u jeho soupeře Karla Schwarzenberga vedlo k 77 tisícům připojení. Děkujeme!

Zájem byl také o noviny

V průběhu celé prezidentské kampaně projevovali čtenáři zvýšený zájem také o deník MF DNES. Pondělního vydání s výsledky prvního kola se 14. ledna prodalo na stáncích o 23 procent více, než je průměr.

Čísla prodeje za vydání s výsledky druhého kola ještě nejsou k dispozici. MF DNES v elektronické verzi si můžete objednat zde.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Pavla Jeslínka navštívil v nemocnici jeho otec Josef (první vlevo), za ním...
Divočákem napadený myslivec letěl čtyři metry. Do lesa chodit nepřestane

Ani v nejhorších snech by mě nenapadlo, že se něco podobného může stát. Tak popisuje myslivec Pavel Jeslínek setkání s divokým prasetem při honu u Přeštic na...  celý článek

Ilustrační snímek
Hygienici: Školní obědy nutričně nevyhovují, je třeba změnit zákon

Hygienici ze Státního zdravotního ústavu si vzali na paškál školní stravování, aby zjistili, jak se jídelnám daří naplňovat výživová doporučení. Výsledek?...  celý článek

Jiří Paroubek v diskusním pořadu iDNES.cz Rozstřel. (16. října 2017)
Okamura je nesmírně schopný populista, řekl Paroubek v Rozstřelu

Sociální demokraté (ČSSD) by si měli dát za cíl získat ve volbách alespoň 15 procent. V pořadu Rozstřel to řekl expremiér Jiří Paroubek. Tradiční strany jsou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.