"Do drezíny si nejprve nastoupili čtyři hasiči, kteří dojeli požáru první. Pak už drezína pendlovala na asi deset kilometrů dlouhé trati s třemi hasičskými pasažéry," upřesnil důstojník karlovarských hasičů Jiří Šidlo.
Jak s úsměvem dodal, hasiči na drezíně nemuseli volat hoří, aby měli přednost před rychlíky. Přepravu totiž zajišťovaly České dráhy.
Hasiči naložili cisternu na podvozku tatrovky na nádraží v Ostrově, kam dojeli z Karlových Varů po vlastní ose. Jak důstojník Šidlo říká, tento kombinovaný způsob přepravy není výjimečný. Osvědčuje se mimo jiné při požárech trávy nebo lesních porostů v nepřístupných místech, kam se těžká technika nedostane.
Požár lokomotivy, kterou nakonec železničáři odtáhli na nádraží v Ostrově, zdolávali hasiči tři hodiny. Jeden záchranář se přitom lehce zranil. Příčinu požáru vyšetřují specialisté. Výši škody zatím České dráhy neoznámily.