náhledy
Ústí nad Labem se po 67 letech dočkalo budovy hlavního vlakového nádraží. Dosud stála v centru provizorní náhrada za nádraží zničené na konci války. Historický snímek ukazuje nádraží v roce 1910. Z této podoby se dochovala jen nejvzdálenější část.
Autor: Muzeum Ústí nad Labem, MAFRA
Ústecké nádraží bylo postavené jako provizorní po druhé světově válce. Vydrželo tak až do roku 2012.
Autor: Martin Adamec, MAFRA
V tomto týdnu otevřela nová hala podle návrhu ústeckého architekta Zdeňka Havlíka.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Nová hala je prosklená a má vnitřní terasu přístupnou z 1. nástupiště.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Lidé v hale najdou čtyři pokladny i zákaznické centrum.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Otevřením nové haly získali lidé přímý průchod z centra města do prostoru za nádražím, odkud lze po lávce projít až na labské nábřeží.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Celé nádraží se rekonstruuje od roku 2005, přestavba haly začala letos na jaře.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Celá rekonstrukce přijde na 45 milionů korun. Skončit má v prosinci.
Autor: Karel Pešek, MAFRA