náhledy
Stanice Červený Vrch - Ražená jednolodní stanice, hloubka stanice pod terénem 28,6m, délka 207m. Výstup pohyblivými schody do vestibulu a podchodu u křižovatky Evropská - Horoměřická (Liberijská) s návazností na tramvajovou a autobusovou dopravu. Druhý výstup výtahy do podchodu pod ul. Evropská s propojením na jižní i severní část obytné čtvrti Červený Vrch ve směru ul. Kamerunská.
Autor: Metroprojekt
Stanice Veleslavín - Ražená trojlodní stanice, hloubka pod terénem 20,4 m, délka 201 m. Výstup pohyblivými schody do vestibulu a podchodu u křižovatky Evropská - Veleslavínská (Vokovická) s návazností na tramvajovou dopravu a nově navržený autobusový terminál městské i příměstské dopravy. Vestibul má přímou vazbu na železniční stanici Praha Veleslavín.
Autor: Metroprojekt
Stanice Veleslavín - schéma - Ražená trojlodní stanice, hloubka pod terénem 20,4 m, délka 201 m. Výstup pohyblivými schody do vestibulu a podchodu u křižovatky Evropská - Veleslavínská (Vokovická) s návazností na tramvajovou dopravu a nově navržený autobusový terminál městské i příměstské dopravy. Vestibul má přímou vazbu na železniční stanici Praha Veleslavín.
Autor: Metroprojekt
Stanice Petřiny - Ražená jednolodní stanice, hloubka pod terénem 37,2 m, délka 478 m. Výstup pohyblivými schody do vestibulu a podchodu u křižovatky Na Petřinách - Brunclíkova s návazností na tramvajovou a autobusovou dopravu. Druhý výstup na povrch v ul. Brunclíkova v centru obytné čtvrti Petřiny.
Autor: Metroprojekt
Stanice Motol - Hloubená stanice s bočními nástupišti a kolejištěm pro obrat souprav. Hloubka pod terénem 6,7 m, délka 164 m. Výstup pohyblivými schody do vestibulu a podchodu pod ul. Kukulova s návazností na autobusovou dopravu a přímou pěší vazbu na nemocnici Motol. Druhý výstup na povrch v ul. Kukulova může po dostavbě nemocnice také sloužit k plnohodnotnému vstupu do areálu.
Autor: Metroprojekt
Stanice Bílá Hora - Ražená jednolodní stanice, hloubka stanice pod terénem 44,4m, délka 164m. Výstup pohyblivými schody do vestibulu a podchodu u křižovatky Karlovarská -Zličínská s návazností na tramvajovou a autobusovou dopravu. Druhý výstup výtahy na terén a do podchodu ul. Karlovarská v centru obytné čtvrti.
Autor: Metroprojekt
Stanice Dědina - Hloubená stanice, hloubka stanice pod terénem 12,1 m, délka 352 m. Výstup pohyblivými schody, výtahy a pevnými schodišti do vestibulu a podchodu pod ul. Drnovská s návazností na autobusovou dopravu. Druhý výstup ze severní části vestibulu na povrch reaguje na potenciální urbanizaci rozvojových ploch západně od ul. Drnovská. Stanice umožňuje návaznost na uvažovanou tramvajovou trať.
Autor: Metroprojekt
Stanice Dlouhá Míle - Ražená jednolodní stanice, hloubka pod terénem 22,7 m, délka 192 m. Výstup pohyblivými schody, výtahy a pevnými schodišti přes vestibul na obě nástupiště železniční stanice a autobusové zastávky. Druhý výstup výtahy na terén do prostoru parkoviště P+R.
Autor: Metroprojekt
Stanice Letiště Ruzyně - Ražená trojlodní stanice, hloubka pod terénem 21 m, délka 504 m. Výstup pohyblivými schody přes vestibul před budovu letiště Terminál Sever 1. Druhý výstup výtahy na nástupiště železniční stranice a navazující přístup k budově letiště Terminál Sever 2.
Autor: Metroprojekt
Pokračování Trasy A
Autor: Metroprojekt
Pokračování Trasy A - záznam na ortofotomapě
Autor: Metroprojekt