

Bezbřehý smutek po útocích v Paříží a obavy, že v Evropě začala válka, to je nejčastější obraz situace po pátečním teroristickém činu, jak ho ukazují světová média. Hospodárske noviny stejně jako třeba Sunday Express jeho vážnost podtrhují černobílým snímkem.
Autor: archiv deníku
Květina prostrčená otvorem po výstřelu se stala jedním ze symbolů pátečních útoků.
Autor: archiv deníku
Eiffelova věž a voják. Snímek, který zvolil pro titulní stranu Boston Herald, přináší jasné poselství: Evropu a její hodnoty je třeba bránit.
Autor: archiv deníku
Francouzský list Libération se oděl do černé. Pietu vyjadřuje kyticí červených růží v levém spodním rohu obálky.
Autor: archiv deníku
Smutek. Tentokrát vyjádřený srdcem ze svíček pro mrtvé.
Autor: archiv deníku
Svoboda, rovnost, bratrství. Švédové zdůrazňují francouzské kořeny evropské demokracie.
Autor: archiv deníku
Malajský list Sunday Star přináší svědectví o nejtemnější noci ve městě světel, jak nazývá Paříž.
Autor: archiv deníku
Tvář jednoho z podezřelých Salaha Abdeslama na titulní stránce deníku The Sun.
Autor: archiv deníku
Nebojíme se, vzkazují teroristickým organizacím lidé, jejichž heslo si na obálku vybral americký lokální deník. Kentucky Enquirer.
Autor: archiv deníku
Nešťastné datum třináctého neopomněli zmínit ve spojitosti s tragédií dánští novináři.
Autor: archiv deníku
Slzy, květiny a obavy z nového typu války, který může zachvátit Evropu, ukazuje německý deník.
Autor: archiv deníku
Svět vyjadřuje podporu, významné budovy se oděly do barev francouzské trikolóry.
Autor: archiv deníku
Bílá růže v prostřeleném skle restaurace Sushi Maki. Ve vedlejší kavárně zemřelo po útocích 16 lidí.
Autor: archiv deníku
Daily Telegraph referuje o Salehu Abdeslamovi, pravděpodobném komplici útočníků. Policisté ho po rutinní kontrole nechali jít, teď je z něj nejhledanější muž Evropy.
Autor: archiv deníku
Severský tisk se zaměřuje na oběti masakru. Přináší jejich podrobný výčet, stejně, jak tomu bylo po Breivikově útoku v Norsku.
Autor: archiv deníku
Obálka deníku Metro.
Autor: archiv deníku
Lidé zlomení žalem, jeden z nejčastějších obrazů tragédie.
Autor: archiv deníku
Voják před Eiffelovou věží v Paříži. Týž motiv jako Lidové noviny zvolil i deník Boston Herald.
Autor: archiv deníku
Rakouský Kurier vsadil na výrazný symbol. Země v hněvu a smutku, píše o Francii.
Autor: archiv deníku
Na obálky některých deníků se dostaly drobné, ale děsivé detaily ze střelby. New York Times se obešly bez tváří i symbolů.
Autor: archiv deníku
Častý motiv snímků z druhého dne po tragédii - zvýšená ostraha u Eiffelovy věže.
Autor: archiv deníku
New York Post přinesl na obálce detail z autentického videa, pořízeného z okna svědkem střelby. Lidé prchají před útočníkem i okny. Žena v kroužku je těhotná, tvrdí deník.
Autor: archiv deníku
Pro koho, ve jménu koho? ptá se vzkaz u průstřelu ve výloze.
Autor: archiv deníku
Pietní shromáždění s vlajkou Evropské unie v americkém deníku Times Herald-Record.
Autor: archiv deníku
Na Tchaj-wanu zveřejnili fotky mrtvých v kaluži krve. Krev je vyretušovaná, což zvyšuje dojem autentičnosti.
Autor: archiv deníku
Masakr v Paříži z pohledu deníku Stars and Stripes z středovýchodní části USA.
Autor: archiv deníku
Deník ze švédského Göteborgu si k ilustraci katastrofy vybral pět obětí. Dívka vlevo, třiadvacetiletý Nohemi, byla první identifikovanou americkou obětí.
Autor: archiv deníku
Černobílá obálka indického deníku Sunday Express.
Autor: archiv deníku
Tuto fotografii použilo více deníků. Její černobílou verzi mají také Hospodárske noviny.
Autor: archiv deníku
Truchlící muž s hlavou v dlaních, tentokrát na obálce srbských novin Vecernje novosti.
Autor: archiv deníku
Le Monde a místo po katastrofě. Snímek použil i americký deník Stars and Stripes.
Autor: archiv deníku