Agentura kritizovala automobilku General Motors, která pracovníkům zakazuje zveřejňovat "zavádějící" informace o firmě na internetu a radí jim, aby byli opatrní, když se na Facebooku přátelí s kolegy.
Podle šéfa NLRB Lafa Solomona jsou ovšem podobná ustanovení příliš obecná a mohou se vztahovat i na zaměstnance, kteří kritizují pracovní podmínky.
Práva pracovníků narušují i nařízení, aby se zaměstnanci při pochybnostech o případném zveřejnění některé z informací na internetu poradili se svým šéfem.
Protizákonně prý i společnost DISH Network zaměřená na komunikaci. Ta svým zaměstnancům zapovídá na sociálních sítích zveřejňovat komentáře, jež očerňují samu společnost, zaměstnance, vedení, zákazníky či jednotlivé produkty. Podle Solomona si ovšem mohou zaměstnanci takové pravidlo vykládat tak, že nemohou svého zaměstnavatele kritizovat, což je nepřípustné.
NLRB naopak pochválila obchodního giganta Wal-Mart. Podle vládní agentury pravidla této společnosti plně respektují zákon, když zakazují komentáře, které obsahují "diskriminační poznámky, obtěžování či výhrůžky násilím".