Králík dodal, že u většiny institucí, od nichž si půjčoval na výstavu exponáty, se setkal s pochopením. "Například Národní technické muzeum nám zapůjčilo celkem třináct aut a to je nejvíc, kolik kdy na cizí výstavu půjčili," poznamenal Králík.
Zatímco v přízemí pavilonu E si mohou návštěvníci prohlédnout převážně vozy české výroby, do prvního patra se tvůrcům výstavy podařilo dostat legendární světová auta - ať už majestátný Rolls Royce či miniaturní tříkolové vozítko BMW.
V přízemí mají návštěvníci příležitost prohlédnout si z blízka vozidla československých prezidentů, od Masarykovy Škodovky Hispania po Husákův Zil 115.
K vidění je i výsledek nárazové zkoušky fabie či prototyp škodovky ze začátku sedmdesátých let, která se nikdy nedostala do sériové výroby.
Výstavu bude možné navštívit do Století motorismu bude možné navštívit ještě šest dní po skončení Autosalonu, tedy do dvacátého června.
V rámci výstavy Autosalon budou na brněnském výstavišti k vidění také dobové automobily |
V rámci výstavy Autosalon budou na brněnském výstavišti k vidění také dobové automobily |
V rámci výstavy Autosalon budou na brněnském výstavišti k vidění také dobové automobily |
V rámci výstavy Autosalon budou na brněnském výstavišti k vidění také dobové automobily |
V rámci výstavy Autosalon budou na brněnském výstavišti k vidění také dobové automobily |