Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Do voleb zkusím zhubnout, rozhodl se Paroubek

  1:00aktualizováno  1:00
Stravu premiéra Paroubka budou hlídat jeho spolupracovníci: měl by jíst jen povolené pokrmy a ve správný čas. Cílem je před volbami zhubnout. "Všichni lidé okolo něho musí vytvářet podmínky, aby dostal jídlo v určitou chvíli," vysvětluje známý trenér fitness Karel Tuháček.

Pokud premiér dokáže zhubnout, voliči to ocení, míní experti na reklamu a komunikaci. | foto: Dalibor PuchtaiDNES.cz

"Někdo se o to postará, někdo mu dá to správné jídlo. Když pak bude stát před špatným jídlem, tak už na něj nebude mít chuť," říká Tuháček.

Svíčková jen v neděli
"Když dostane chuť na svíčkovou se šesti knedlíky, ať si ji klidně dá, ale sedmý den, ne každý den. Pak to bude fungovat," dodává Tuháček. Právě s ním se premiér tento týden definitivně dohodl, že mu pomůže zhubnout.

Tuháček plánuje i posilovnu. "Nejdříve pohneme s nadváhou, uděláme režimový plán, upravíme stravovací návyky," prozradil Tuháček. "Premiér prostě chce pro sebe něco udělat. Nelíbí se mu podivné satirické malůvky. Sice je nad to povznesený, ale tlačí ho to do kouta."

Paroubek si již dříve vyhlásil cíl, že chce zhubnout deset kilogramů do červnových voleb. Zároveň tuší, že v kampani nebude mít moc času na posilovnu. "Jsem s Tuháčkem v kontaktu již dlouho, ale zatím do posilovny moc nechodím. Hubnout bych chtěl, ale až po volbách," řekl premiér.

"Když se to před volbami povede, chtělo by to občas alespoň lehký pohyb, nějaký stepper. A po volbách zkusíme agresivnější trénink," doporučuje přesto Tuháček.

Už třetí pokus
Známého trenéra přivedl k premiérovi herec Jiří Krampol, který teď moderuje Paroubkovo předvolební turné. Přitom být tím, kdo pomůže premiérovi zhubnout, dosud nikomu štěstí nepřineslo.

Nejprve mu to navrhovala jeho bývalá mluvčí Veronika Skořepová - a mimo jiné i proto skončila.

Pak si to vzal na starost známý dietolog a fitness konzultant Vít Chaloupka. Sešlo z toho poté, co se ukázalo, že Chaloupka spolupracuje s kontroverzní podnikatelkou Libuší Barkovou, známou expremiéra Grosse.

Uznávaný expert na reklamu Jiří Mikeš však tvrdí, že minimálně ženská část populace (a tedy voličů) oceňuje dobře vypadající politiky.

Konzultant z poradenské agentury EMC Petr Hoffmann dodává: "Nejde jen o vzhled. Pokud se to Paroubkovi opravdu povede, lidé ocení, že je cílevědomý. A že dokáže splnit i další věci."

Image politika přitom zahrnuje kromě vzhledu také gesta, mimiku způsob vyjadřování. "Například na Zemanovi lidem nevadil jeho vzhled, ale jeho chování," připomíná Ladislav Köppl z agentury Opinon window.

Autoři:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Kostelík svatého Mikuláše v Jiráskových sadech v Hradci Králové (18. srpna 2017)
Staletý kostelík září po opravě jako nový. Zase ztmavne, ujišťují památkáři

Obyvatelé Hradce Králové si musí zvykat na světlou barvu rekonstruovaného dřevěného kostelíku v Jiráskových sadech. Staré ztrouchnivělé dřevo opravit nešlo, a...  celý článek

Farář Kazimierz Plachta v ruinách shořelého dřevěného kostela Božího těla v...
Farář z vypáleného kostela poslal obviněným dopis. Odpouštím vám, píše

Dopis plný duchovního odpuštění a naděje do budoucnosti poslal farář zničeného kostelíku v Gutech na Třinecku dvěma mladým mužům, kteří jsou ze zapálení...  celý článek

Předseda Nejvyššího soudu Pavel Šámal  (vlevo)  a ministr spravedlnosti Robert...
Pelikán chce změnit dosazování soudců. Ti tvrdí, že to omezí nezávislost

Ministr spravedlnosti Robert Pelikán se pokouší dva měsíce před volbami změnit systém dosazování soudců. Způsob jejich přijímání je v Česku podle ministerstva...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.