- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přechod na Euro by bylo fajn. Na druhou stranu by většina Čechů byla ze dne na den Euro žebráky.
Takovým těm řečem před volbama kdy se snaží politici dělat jako že něco řeší je jenom blud
O jakých dálnicích to mluví?? Já znám jen dálnici z Olomouce do Ostravy. Jinak tak max. silnice 1. třídy.
Opět jsem byl smazán, tak znova. K Idnes kde jsou hlavní články o STB minulosti Babiše. Vašeho majitele? Pokousaná zubařka je pro vás důležitější téma? Jste demagogickou ostudou novinařiny. Klidně mě smažte já to sem napíši znova. a to do té doby než se STB minulost Bureše objeví jako hlavní téma.
A oboje je opět hloupost, stejně jako posledně se školným a poplatky u lékaře.
Nepřijmout EURO cca do tří let se této zemi vymstí.
A jak je možné, že ČSSD nebyla pro rychlé zavedení eura, vždyť přece Bohouš byl pro , aby jsme byli v "tvrdém" jádru.
1. Zavázali jsme se přijmout Euro. Ten podivný pán, co tu chce řídit stát jako firmu by byl bezpochyby nadšený, kdyby se jeho dodavatel nebo zaměstnanec k něčemu zavázal a pak na to hodil bobek. Copak by asi udělal?
2. Téměř autonomní ČNB si dělá s kurzem koruny naprosto co se ji zachce a to poslední, co ty velké kluky zajímá, je nějaké dobro lidu. Nikdo na ně nemá vliv, jsou naprosto bez kontroly a ovce tady hýkají blahem, že máme tu korunu. To nepochopíš.
3. NIKDO z odmítačů Eura nemá ŽÁDNOU alternativu bez EU, dokonce většina z nich v EU chce zůstat. a všichni také ví, že brzy bude eurozóna tahat za mnohem větší kus provazu, než ti mimo ni, ať už oficiálně, nebo skrytě. takže odmítání Eura je pro ČR poškozující, a to velmi.
1. EU, do které jsme vstupovali, byla diametrálně odlišná od té, v níž jsme dnes - zejména kvůli Lisabonu, o kterém si občané nesměli rozhodnout v referendu.
2. Vedení ČNB můžeme, byť nepřímo, obměnit. V případě eura bychom takovou možnost nikdy neměli.
3. Ideální řešení je CZexit. Obchodovat se zeměmi eurozóny můžeme, i když v EU nebudeme.
Něco jiného je povolená rychlost - a skutečná rychlost většiny řidičů. V Německu jsem toho najezdil již dost -a ani zde nejedou všichni 200. Běžná rychlost je shodou okolností právě kolem těch 130-140km/h. Důvod je jednoduchý: při větší rychlosti roste nelineárně spotřeba; kolem 130 řidiči jedou plynule a dostatečně rychle a své auto mají bez problémů pod kontrolou; v případě 3 a více pruhů si každý zvolí ten "svůj": vpravo 120, uprostřed 130-150, vlevo rychleji. Ale co mne zaujalo, to je disciplinovanost Němců: v levém pruhu málokdy jede někdo trvale a brzdí ostatní, dodržuje se ZIP a odstup mezi vozidly, v místech s omezením rychlosti ho naprostá většina dodržuje..
Pomáhá to, že Němec nesází omezení zbytečně a nemá problém rychlost značkou i zvýšit. Když bude německá vesnice začínat v polích kilometr od prvního baráku, bude tam minimálně 70-80 a padesátka až u domů. U nás v těch polích bude radar nebo křovím maskované místo na zaparkování auta obecních policajtů.