- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řidič UBERu má státní zkoušky coby řidič, který může řídit auto a vozit spolujezdce. Dnes vše spočítá satelitní navigace a néééé zastaralý taxametr, se kterým se dá manipulovat. Důležité je, aby řidiči UBERu platili daně podle zákona. A hlavně DPH !!!!
Banda omezených tupců, okrádaji lidi a ještě se jim to nelíbí. Hovada
Mě by spíš zajímalo, jak by reagovala ta bílá vopice a následně orgány činné v trestním řízení na to, kdyby mu v okamžiku, jak mu vlezl do auta a sebral mobil, poslal kulku do břicha... Jsou to opožděný individua, s TAXIKEM už nikdy. To raději MHD, nebo pěšky!!!
Jsem zvědavý co bude až na protest zablokují silnici, jestli si s nimi policie poradí.
jako když zablokovali komunikace v Praze naposled.
Nijak
Policie nikdy taxikáře v Praze řešit nebude - nemálo policistů by totiž přišlo o skvělý zdroj "neoficiálních" příjmů...
No, kdyby se jednalo o podezření na :
§ 356Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod
tak to by naše represívní složky a politici byli okamžitě na stáži a jobvinění by sypali z rukávu.
Moc nevidim rozdil mezi taxi a uberem. V obojim platim za odvoz z bodu A do bodu B. Nevidim tedy duvod proc jedni musi mit zkousky, pojisteni a hromadu dalsho a druzi mit nemusi. V tom davam taxikarum za pravdu. To jim ovsem nedava pravo poskozovat cizi vec a chovat se jak zmdi.
Uber je smluvní doprava a ne taxi. U smluvní dopravy se objednává výhradně přes dispečink a neplatí se řidiči ale zase přes ten dispečink. Je pravda, že ta vyhláška vznikla před mnoha lety, kdy se objednáním přes dispečink myslelo několik dnů předem a platilo se několik dnů zpětně frakturou...
Taky mě napadlo, proč nevznikla petice na podporu Ubru? Teda nemusí to být na podporu té společnosti ale na podporu zákonné úpravy která by umožňovala podobným společnostem fungovat (například s omezením, že řidič této služby může být pouze občan České republiky)
Ale ano, nejake iniciativy na podporu Uberu tu byly. To me ale prave desi. Kolik lidi z nevedomosti jasa pro hlouposti. Pritom reseni je relativne jednoduche:
Uber black se prizpusobi tak, aby fungoval bud za predem danou fixni cenu ad hoc ke kazde jizde (a neslidil po Praze jako taxik) nebo poridil plombovane taxametry a stresni svitilny s tim, ze pocitani ceny z trasy aplikací bude jen orientacni. Presne tak, jak funguje soucasne legalni Liftago a jeho legalni ridici. (Vsuvka: ...cili stale nechapu, v cem je Uber tak moderni a napred.)
Uber pop musi skoncit. Nesplnuje nic z pravidel vynucenych zakazniky a na to, jak je nebezpecny, tak je drahy. Kdo chce vyuzivat spolujizdu, necht pouziva Blablacar (byvaly Jizdomat). O nem se take vedly dohady, jestli to je ci neni legalni a najednou nam tu leta funguje X krat drazsi Uber pop (ktery navic opravdu funguje jako soustavna cinnost k vydelavani).
Dneska po půlnoci budu stát v Pařížské ulici a přejíždět ke Karlovým lázním a opakovaně volat linku 156 na špatně parkující taxíky.
V modré zóně mají 3 minuty, tedy po 3 minutách budu volat linku 156 a u Karlovích lázní stojí taxikáři v křižovatce a na V13a kde se parkovat také nesmí.
Zdravím strážníky MP Praha 1 a přeji jim dnes krásnou noční službu.
Toto budu opakovat po dobu protestu taxikářů proti Uberu.
A vyzývám zde širokou veřejnost, aby dělala to samé.
Vetsina taxikaru jsou burani a naprosta spodina spolecnosti a navic lini jak prasata.
tak tak, mě spíš tak nějak překvapilo, že napadali i lidi co s Uberem nemají absolutně nic společného, podle jejich vystupování tedy nesmí nikdo z příbuzných přivézt dceru, strejdu, neteř, bratrance na letiště, protože to taxikáři špatně nesou...nevím proč bych si měla najmout zloděje, když mě odveze kdokoliv z rodiny..