- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Valachova byla dobrou ministryni školství, to se pozná podle respektu vlády k teto pozici a vyjednavaci síle. Sobotka se mel pochlapit a Chladka se zbavit daleko dříve... Zmatky s implementaci jsou způsobeny podle mne manazerskymi chybami. Ministr není manažer. Ale manažery inkluze by mel ministr, ministryne posoudit a některé vyměnit. Napr. Ma byt a neni jediny výkaz na dite, aby skola nemusela vykazovat to, co poradna... Atp...
Problem je inkluze, Valachova tomu rozumi jako koza petrzeli...
Rodičům i dětem chybí respekt k učiteli, říká exministryně Valachová
Paní exministryně dodnes žila zřejmě na Marsu. Většina lidí toto ví už 20. let
Ta paní neudělala nic, čím by zvýšila prestiž učitelů. Problém celého ministerstva je v tom, že nikdo z tamních úředníků nikdy v životě neučil na základní nebo střední škole. Proto si nedovedou představit, jaký administrativní náklad na učitele naložili. Inkluze, kariérní řád, ŠVP atd. jsou hlouposti, které zabírají tolik času, že nezbývá na výuku ani na samostudium
Ministři školství z ČSSD české školství zazdili. A inkluze je poslední krvavou kapkou na rubáši českého školství. Ten rubáš je za posledních 20 let velmi potrhaný. Školství si odborníci řídili do roku 1995, pak to vzali do ruky politici a každá změna je k horšímu. Rodiče - začněte revoluci ve školství. Pro svoje děti. Nenadávejte učitelům, nekomandujte je. Obujte se do politiků, ti mají připravit kapacity - materiální i duševní pro vzdělávání ve státu..
"„Při debatách s učiteli jsem se s většinou z nich shodla na tom, že spíš než o inkluzi jde o podmínky, které pro učení dětí mají. Čím dál víc je zaměstnávají výchovné problémy dětí. Tyto děti nejsou zdravotně postižené. Jsou to děti, které potřebují podporu skrze školního psychologa či logopeda,“"
A s kterejma ucitelama to bylo? Ja co jsem se bavil s ucitelama, tak by vam spis vic sluselo zemedelstvi....
Lituji paní učitelku Pavlu. Čekala zastání a dostalo se ji povrchní obecné odpovědi. Už teď je třídní kolektiv plný osobností, na které se nesmí zvýšit hlas. Když to zahustí agresivní aspík, kterého nezvládne ani jeho asistentka, je na malér zaděláno. Zatím ještě je možnost nalézt neinkludoovanou třídu. Za pár let to bude dost problém.
Valachová je hodná ale poněkud jako feministka nerozumí problematice!
Pokud dáte dohromady nadané, průměrné a podprůměrné děti budou se ty chytřejší nudit a ty nejslabší se buď nic nenaučí nebo budou učitele zdržovat ve výkladu! Výsledek pro celou třídu bude buď průměrný nebo dokonce podprůměrný!!!
Ti nadaní by potom museli buď odejít nebo přeskočit ročník!
Ti nadaní odejdou - pokud na to rodiče mají - na soukromou školu.
To se prave probudila, ne?? Inkluze se prece tyka PREDEVSIM deti z jiste skupiny, vyznacujici se problemovym chovanim. Tak co si stezuje, ze problem je chovani deti? Cekal bych, ze se naopak presne s timto problemem pocitalo, a je to jeden z duvodu proc tam maji byt ti asistenti...