Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přirovnáním k 50. létům urazil Babiš oběti komunismu, kritizuje PEN klub

České centrum Mezinárodního PEN klubu kritizuje vyjádření předsedy hnutí ANO Andreje Babiše, který přirovnal policejní žádost o své vydání k trestnímu stíhání kvůli kauze Čapí hnízdo k situaci v Československu v 50. letech minulého století. Podle českého PEN klubu to je urážka obětí komunistické totality.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M15a65r92t79i53n 47N45e85b75e86s32k70ý 7606620897612

Babiš by se měl stydět.

Má to jen jeden háček.

On se stydět neumí.

On se nikdy stydět nenaučil, a že by měl za co.

Kariérní komunista nemá nejmenší právo se vůbec zmiňovat o hrůze 50.let, natož mít tolik neomalenosti a drzosti se k obětem komunistické zvůle byť jen ani na dálku přirovnat.

Kariérní komunisté ze 70. let MUSELI vědět, co se tu tehdy dělo, MUSELI pro to, aby v partaji vůbec mohli být, potvrdit svůj souhlas s okupací vlastní země.

Tito by měli být souzeni za vlastizradu, chodit kanálama a ne se ještě přirovnávat k obětem běsnění vlastní partaje.

HNUS nejvyšší.

Zvracecí symbol tu opravdu chybí.

+3/0
14.8.2017 17:58

J47i32ř49í 59K67r55u26t32i59l 8268213385141

předsedové klasických politických stran jsou od přírody nezištní světloplaší

stydlíni.

0/0
14.8.2017 18:45

P55a94v44e61l 40Š70e11v64č69í68k 6610225429730

Jít s Babišem proti korupci, je jako jít s lejnem proti špíně.

+1/0
14.8.2017 16:33

J97i35ř63í 19K21r16u81t55i53l 8908163255581

Když u Babiše je jít proti korupci jako jít s lejnem proti špíně. Tak prosím popište jak je to u ODS, ČSSD atd.

+1/0
14.8.2017 17:00

P48a70v30e37l 36Š16e80v29č91í86k 6190305919870

Tedy žádná sláva, jsou to strany také prorostlé korupcí. V mnoha ohledech ovšem s demokratičtější strukturou než je ANO. A pro mne stejně nevolitelné.

Mají i jistý potenciál k vnitřnímu pročištění, obrodě, což se u ANO naprosto vylučuje. Ostatně, jádrem ANO jsou i lidé kteří z jmenovaných stran přešli a to ne z idealismu, ale z čistého kalkulu. Jak se říká "kam vítr, tam plášť"

+2/0
14.8.2017 17:08

J95i76ř62í 86K47r35u81t28i95l 8958163105321

u Babiše si neberete servítky tak proč se při hodnocení ČSSD, ODS a ostatních držíte tak při zdi?

Pobavil jste, s demokratičtější strukturou, mají i jistý potenciál k vnitřnímu pročištění, obroda, oni náramně rádi předsedové klasický politických stran radí hřímají o demokracii v parlamentu a jak se za nimi zhoupnou dveře PSP tak nás drhnou ani polední přestávku nedrží.

0/0
14.8.2017 17:32

P32a10v50e52l 54Š24e21v62č93í49k 6410345159600

Především ANO není strana, ale klan jednoho člověka. A ten člověk je koncentrát toho nejhoršího co se zde po Klausovi objevilo.

Samozřejmě si nedělám nejmenší iluze o zmíněných a také je nebudu volit.

+2/0
14.8.2017 17:39

J53i16ř48í 53K88r28u27t84i77l 8908133685881

souhlasím že klan ,když chcete, je majetkem jednoho člověka. Má to nespornou výhodu tady v Olomouckém kraji byl zvolen hejtman nevímjaksejmenoval po zvolení se okamžitě začal paktovat s ODS + ČSSD. Dostal skoro okamžitě padáka, výhoda vlády jednoho muže.

Naproti tomu stran ODS jak píšete která má demokratičtější strukturu a potenciál, ...........................................................................................má na své výplatní listině dodnes Peltu řadového vojáka který manipuloval se stovkami milionů dotací.

Presumpce neviny.

:-/

0/0
14.8.2017 18:40

P75a30v74e34l 30Š35e83v57č28í50k 6430645159790

Ano, vláda jednoho muže se osvědčuje i Kimovi, Ergodanovi, Lukašenkovi.....

0/0
14.8.2017 18:53

J35i12ř37í 31K62r41u74t37i21l 8568513275801

je vidět že máte široký rozhled a záběr.

0/0
14.8.2017 19:06

A14l47f31r59e49d 84D35e44l41o28n24g 4204972306120

Pěkně pane Ševčík, ale to dáte hlasy všem kteří budou zvoleni! A víme že tam dnes je nejméně 85% lumpů! Nebylo by lépe volit nejlepšího ze špatných?!?

0/0
14.8.2017 22:35

P34a64v15e88l 82Š47e91v82č50í69k 6500375249480

Nikde jsem neříkal, že nepůjdu volit. Vím ale určitě, že to nehodím Ano, Modrým Strakám, Sosanům, Komančům, Pitomiovi, KDU, Machovi atd...

Dal bych slušné státotvorné pravici, ta zde neexistuje...

0/0
14.8.2017 22:55

A18l27f82r12e53d 79D20e96l89o93n78g 4794442926820

Pěkné pane Pavle, ale neporadil jste mi! To vím že tu není ideální strana ale tu byste marně hledal i v tradiční dlouholeté demokracii Anglii! Takže aby hlas nepropadl musíme volit nejlepší ze špatných! Tím se to aspoň trochu posune k lepšímu!

Doporučuji také chytrolíni odevzdat neplatný hlas aby z toho neměl nikdo prospěch (přetržený, poškrtaný atp)

Vzpomínám za "socializmu" mi vyprávěl přímo člen volební komise že v urně byl hlas Národní Fronty čerstvě použitý na WC, zapáchal! Nikdo si to nedokázal vysvětlit?!?;-D

0/0
15.8.2017 9:18

P23a20v63e21l 71Š12e56v51č61í43k 6430215639800

Poradit si musí každý sám. Já budu volit proti Babišovi, tzn, že strana která připustí s nim spolupráci je z mého výběru vyloučená. Zvažuji Piráty, ježe teď to s tím volebním busem dle mého skromného názoru podělali a nedokáží přesvědčit, že nejsou žádní hackeři kteří chtějí stahovat zdarma, neinformovaní absolutně netuší nic o jejich programu i o činnosti tam, kde se dostali do zastupitelství.

Jsou mladí a chytří, dělají ale blbě marketing. Na negativní kampaně jsou machři Babiš, Okamura.... k Pirátům se ale nehodí.

možná to dám nakonec Topce i když před pár lety bych považoval za vyloučené.

0/0
15.8.2017 10:08

A89l97f57r20e95d 33D11e40l17o53n49g 4904372746200

Máte to těžké, pak bude Šlafenberk na Hradě a Kraďousek premiérem! Tato situace tu už jednou málem byla a lid to zavrhl! Zdravím! Také jsem byl mladý a vím jaké blbosti jsem byl schopen vymyslet!

0/0
15.8.2017 14:09

P20a13v13e97l 98Š36e58v86č25í51k 6450615749310

Nu a svěřte se, koho budete volit vy?

Nejsem mladý, hodně pamatuji. Blbosti ale dělám celý život. Snažím se z nich ale alespoň poučit a také stále žiji, takže žádná blbost mne nezabila.

0/0
15.8.2017 14:15

A68l20f67r55e25d 98D94e30l68o48n69g 4814812126190

To máte velké štěstí! Ale inteligencí se dá téměř ze všeho vyklouznout!

Přišel jednou za mnou dobrý kámoš že ho verbujou do kontrarozvědky, co má dělat?! Měl dobré postavení, jezdil do ciziny (jako Babiš) a bál se že o ně příjde! Poradil jsem mu aby ze sebe udělal blbce a strašpytla! Asi do zabralo protože zůstal v ČSSR!

Zatím uvažuji o Babišovi i Zemanovi, ale ještě se uvidí!

0/0
15.8.2017 14:27

J70i79ř74í 80V41e50s40e39l23ý 3640532400210

To je slovník Bureše: STBák mluví o příkoří! STBák je dle svých slov pronásledovaný novinářem, kterého si sám koupil na špínu. STBák si koupil svěděctví STBáků, že on není STBák. Na zvracení!

STBáka lze porazit jen jeho vlastními zbraněmi!!! Nemilosrdně a těsně před volbami.

+3/0
14.8.2017 13:32

J41i68ř60í 70K35r19u48t42i80l 8458223745241

Sieg Heil, „Sláva vítězství?“

0/−2
14.8.2017 17:36

E88v44a 64P38e27t54ř56í76k54o70v70á 9798432791375

Babiš je přesně takovým obrazem lidí, kteří v těch padesátých letech rozhodovali o všem a všechno jim to procházelo.

+4/0
14.8.2017 12:05

A79l54f90r70e67d 83D88e10l86o97n55g 4714622756880

Intelektuálové z PEN se předvídatelně přidali ke "kavárně" dle zásady "všichni proti Babišovi"! Nějaký PEN většinu občanů nezajímá!!!

+1/−9
14.8.2017 10:03

J44i62ř16í 26K61r95u74t84i46l 8988833445851

nedotklo se intelektuálů EET nebo kontrolní hlášení že se tak ozvali ?

0/0
14.8.2017 17:38

A96l89f90r90e39d 21D62e36l53o50n16g 4404102436760

Intelektuálů většinou ne! Ale většinu různých prodejců a služeb, řekl bych nejméně 85%! Na př. holič účtuje plnou cenu a DPH neplatí! Kdyby aspoň snížil cenu! Hlasuji pro EET protože pokud se zamezí rozkrádání rozpočtu bude aspoň více na důchody, zdravotnictví, levnější potraviny atd! To ale bude záležet na tom jak zvolíme!!!

"Intelektuálům" většinou vadí prostořekost prezidenta a neuvědomují si že musí tak mluvit aby ho volila "hospoda"! Je to nedostatečná chápavost přes přílišnou inteligenci!!! ;-):-P;-D Dobrou noc!

0/0
14.8.2017 22:15

M39a70r81t92i10n 65N36e17b72e27s27k41ý 7156690537712

Ano, ty, kteří nedohlédnou dál, než na okraj svého talíře, maximálně k vchodovým dveřím, takové jako vy asi zajímat nebude.

Jen nevím, kde berete tu drzost, mluvit za ostatní, pane Delongu.

0/0
14.8.2017 18:00

A83l49f12r13e96d 16D63e42l51o23n61g 4894212106840

Nevím kde berete tu troufalost mne odsuzovat!? Jste asi jeden z těch kteří nedosáhli ani v 50tých létech ničeho a ani dnes! Takoví se většinou mstí spoluobčanům za svou ubohost! Někdy také ukradou těžký automobil a vjedou do davu!!!

Asi jste nikdy neslyšel že "Podle sebe soudím tebe!" Jak někdo začne bezdůvodně nadávat hned vím co je zač! Spěte sladce!8-o

Rozhlédnete se po PEN clubu, nejméně 65% tam nepatří!

0/0
14.8.2017 22:29

A61l61e97x54a74n26d89r 43Š29í70r 5811270733

Výstižně jeden komentátor v rozhlase: člověk, který vydělával desítky miliard za rok, si postavil asi za půl miliardy soukromou daču a nebylo mu blbý žádat dotaci 50 milionů z veřejných peněz. Někdo uvěřil, že když zvolíme miliardáře, máme záruku, že nebude krást.

+8/−2
14.8.2017 10:02

P21a78v57e65l 98T78e31s90a96ř40í78k 6320173480515

Ale uvědomujete si že tohle je lež, farma Čapí hnízdo slouží nejen pro radost Babišovi a jeho rodině, tohle slouží celé veřejnosti, každý na farmu může přijet, všechno si prohlédnout, je tam prohlídka ekofarmy s průvodcem, minizoo, park pro děti s atrakcemi, pro movitější je tam restaurace se specialitami, luxusní ubytování s příslušenstvím atd. atd., na tohle aby se to provozovalo pro veřejnost je tam dost zaměstnanců a to nejsou služky Babišovi rodiny, ti se tam starají o celý provoz téhle turistické destinace.

Dotace byla trapných 50 MEGA ale Babiš tam nacpal dalších 1000 MEGA a musí to dotovat každý rok protože tohle ziskové nebude nikdy.

0/−5
14.8.2017 10:19

P85e14t45r 95S72v42o65b78o16d25a 9785547924150

Jak tedy dokazali dolozit udrzitelnost v dotacni zadosti a pak jak splnit indikatory udrzitelnosti v monitorovacim obdobi? ;-)

... mimochodem, 50 milionu z penez danovych poplatniku nejsou zadny trapny penize. Leda tak pro haury, kterym jsou nejaci trapni danovi poplatnici ukradeni. ;-)

+7/0
14.8.2017 10:44

P81a41v25e88l 89T31e71s65a94ř89í41k 6770933630305

Nějakou divnou řečí mluvíte cizinče, to máte zřejmě něco od "odbornice" na ekonomii "Slonkové". S takovou dotací je to jako s úvěrem, tam si každý napíše svoje přehnané optimistické předpoklady příjmů a splácení úvěru, a potom je na úředníkovi, co schvaluje dotaci nebo na bankovním úředníkovi aby to posoudil jestli je to takto reálné. Dělat s tohohle nějaký dotační podvod to je absurdní nesmysl, optimismus není žádný podvod, pokud úředníci potvrdili něco nereálného není to chyba Babiše ale těch co to posuzovali.

Jinak jak vidíte tak projekt nezkrachoval, tedy financování bylo bohatě zajištěno, protože vlastníci malé firmy měli v zádech bohatého investora, takže dotace 50 MEGA slouží dodnes svému účelu, tedy rozvoji turistického ruchu v regionu.

0/−6
14.8.2017 11:17

P29e31t67r 76S48v56o25b34o84d53a 9415547104500

... mam trochu zkusenosti s podavanim evropskych projektu a jejich kontrolou ... ze je to s takovou dotaci jako s uverem? Vy jste ale vtipalek;-D

+3/0
14.8.2017 11:41

P50a30v33e37l 84T24e97s63a43ř26í27k 6780293180545

No tak jestli úředníci u dotace neposuzují zda ten dotyčný projekt je reálně finančně udržitelný, tak to by bylo opravdu divné, to by bylo stejné jako kdyby dávala banka úvěry a tohle také neposuzovala. Ale oni to posuzují a dost důkladně, protože kdyby to nedělali tak by zkrachovali.

S tímhle dneska operovat u dotace, kde projekt nezkrachoval a dodnes slouží svému účelu, je stejné jako kdyby banka chtěla po splacení úvěru někoho kriminalizovat za "nesprávné" údaje v žádost o úvěr.

0/−2
14.8.2017 11:49

P63e94t48r 12S57v85o92b20o77d54a 9575657174390

... dotace neni uver, jeji ucel, udeleni, vyuziti a zadministrovani je neco uplne jineho. Ale to Vam rikat nemusim, to samozrejme vite. Pockam si, jestli dojde na soud, pripadne jak dopadne. A jsem zvedavy, jake dalsi argumentacni perly budoucnost prinese. :-)

+3/0
14.8.2017 12:09

T44o57m75á71š 25K54u69t18á49l18e48k 5324656868508

Zas se ale Markovi musí nechat, že tyhle on-line kampaně má docela zmáknuté... ;-D v rámci možností ;-)

0/0
14.8.2017 12:14

P59a68v36e17l 78A30d58á92m52e51k 5632577206557

Možná by nám to bylo fuk, kdyby ten člověk nezačal, svým honem na zloděje, likvidovat drobné podnikání.

+1/0
14.8.2017 12:16

P82a37v58e90l 33Š97e67v50č17í14k 6620845559550

Takže se alespoň shodneme na tom, že je to totálně prodělečný podnik který by bez dotací nemohl absolutně existovat.

Nu a teď mi vysvětlete, jak je možné, že může Agrofert, který sám žije z dotací, dotovat jiný subjekt, jak jste napsal, že tam Babiš nacpal ze svého miliardu. Nějak to matematicky nevychází, když navíc ze svého kupoval dluhopisy Agrofertu.

+4/0
14.8.2017 11:31

P39a62v35e30l 15T68e27s85a30ř58í37k 6180853640335

Nechte demagogie, Agrofert nežije z dotací ale z podnikání, vytváří velký zisk, který řádně zdaňuje, takže si může klidně dovolit i dotovat něco ztrátového. Že dneska součástí podnikání jsou všemožné dotace, tenhle nemravný socialismus nevymyslel Babiš, ten musí podnikat v podmínkách jaké tady nastavili politici.

Pokud jsem napsal že tam Babiš nacpal miliardu, tak to nemusí být takto doslovně, Čapí hnízdo je dnes součástí holdingu Agrofert a ten tam musel určitě sanovat všechny dluhy co firma Čapí hnízdo měla, pokud by to nesanoval tak by to určitě zbankrotovalo.

0/−2
14.8.2017 11:56

P30a60v96e59l 61Š65e79v89č40í41k 6880815189610

Demagogií je především vaše argumentování. Agrofert bere více dotací než odvádí daní. Nebýt astronomických dotací, nestačil by Agrofert splácet úvěry. Ostatně, jak se Babiš dostal k majetkům, je na Internetu vyhledatelné. Obvykle, formou nepřátelského převzetí. Českou divizi Petrimexu doslova ukradl. Trochu googlujte, budete poučen.

My všichni ostatní, podnikáme bez dotací.

+6/0
14.8.2017 12:05

P32a53v93e74l 12T62e88s25a43ř51í50k 6370963160985

Si děláte srandu, že podnikáte bez dotací to je jen tím, že zrovna ve vašem oboru tenhle bruselský vynález není. Pokud byste podnikal v zemědělské výrobě, třeba pěstoval řepku tak byste jaksi ty dotace brát musel jako jiní, protože jinak byste zkrachoval. Zkrátka kde jsou dotace tam se holt musí podnikat s dotacemi. Jinak dotace se týkají jen časti činnosti Agrofertu, pokud vím tak Agrofert podniká třeba i chemické výrobě a tam určitě žádné dotace nejsou.

Nebo vy snad kdybyste měl fotovoltaickou elektrárnu tak byste řekl já nechci 13,- Kč/kWh, já účtuji za vyrobenou elektřinu jen tržní cenu 2,- Kč/kWh. ;-D;-D;-D

0/−1
14.8.2017 17:06

P62a24v22e13l 27Š85e53v65č35í93k 6880595719930

kdyby byly v zadeli ryby, nemuseli by být rybáři

dotace považuji za druh sofistikované zlodějny a klidně budu platit za zemědělský produkt dvojnásobek, nesměli by mi ale brát peníze, abych jej předem dotoval, jsem zásadně proti dotacím a proto vylučuji diskusi na téma co kdybych je bral

prostě je neberu a nikdy je nebudu brát

zateplil jsem si bez dotací, bez dotací topím ekologicky a bez dotaci jímám dešťovou vodu a bez dotací si pořídím i solární systémy, ovšem až mi kalkulačka sdělí, že je to konečně rentabilní a hlavně také proto, abych nepřispíval jiným na dotovanou energii ve svých fakturách Eonu

není to jen o Bruselu který dělá jistá, často kontroverzní rozhodnutí, ale o naších kmotrech, kteří každé dokonale přizpůsobí, využijí a především zneužijí k vlastnímu prospěchu i proti veřejnému zájmu.

Když by jsme se měli podílet na pár migrantech, tak se Bruselu klidně vzepřeme, když ale vymyslí nějakou hovadinu a oligarchům se to hodí, jsme vždy papežštější papeže.

+2/0
14.8.2017 17:22

P87e26t86r 19S33v97o14b42o43d82a 9125437144270

... tady je to jednoduse shrnute ... Babis si hlavne zavaril svym vystupovanim a vyroky ... plus ho ke dnu potahne spojeni holdingu a Capiho hnizda ...

https://www.facebook.com/procproto.cz/videos/1546261702060685/

+1/−2
14.8.2017 9:47

J54i18ř33í 68K73r89u76t27i75l 8788903745771

jo, a kde je jednoduše shrnuté třeba symbiotické vztahy ODS + ČSSD v kauze Pelta + Valachová?

Půl miliardy.

+2/−2
14.8.2017 10:01

A86l68e79x23a13n27d30r 54Š34í62r 5281720183

Jak to souvisí s tím, že ministr financí Babiš krade?

+8/−1
14.8.2017 10:03

P94a30v79e38l 11T82e80s36a21ř26í69k 6290843800275

Ale uvědomte si že to že Babiš "krade" je jen něco alá jedna teta Kalousek povídala.

0/−6
14.8.2017 10:21

T70o49m17á28š 58K29u26t73á62l68e98k 5264836718298

"Kalousek" sem, "Kalousek" tam... ;-D

0/0
14.8.2017 12:16

P54e15t95r 65S94v56o46b47o77d17a 9925517754510

... a v Americe zas mlati cernochy ... :-P

+1/0
14.8.2017 10:32

A20l93f27r45e13d 83D84e54l10o23n87g 4774552276680

"Zavařil" hlavně pane Svobodo u tunelářů, mafiánů a "justiční mafii" a to obyčejným občanům je doporučení!

+1/−3
14.8.2017 10:07

P12e65t96r 63S90v70o64b32o29d85a 9695337124390

... jsem obycejny obcan, pane Delongu, ale takhle jasne to nevidim. Babis je pro me porad byznysman, ktery s danovymi poplatniky vydrbe, kdyz na tom bude moct vydelat. Je to velmi schopny oportunista, co vydelal majlant pri vzniku kapitalismu v CSSR a jeho majetek dokaze radu lidi uhranout, nic vic, nic min.

+6/0
14.8.2017 10:32

P20a65v77e49l 32Š52e74v80č80í80k 6870445989140

Domnívám se, že jsem obyčejný občan a Babiše považuji za zloděje a podvodníka. Navíc se stal zločincem již vstupem do KSČ, tedy zločinecké organizace.

+5/0
14.8.2017 11:34

A82l77f26r11e29d 77D75e50l94o86n84g 4794542706960

Pane Ševšík, znám spoustu slušných občanů kteří vstoupili do KSČ z mladického nadšení, později byli vyloučeni a trpěli více než "vlastenci"!

A znám také spoustu pobožných kteří patří mezi vyvrhele! Tak pozor při hodnocení!

0/0
14.8.2017 15:04

P58a43v60e81l 25Š88e57v19č38í33k 6730925309840

Dovedu respektovat i špatný světonázor i když s ním nesouhlasím. Stejně jako bývalé komunisty před rokem 68. Po roce 68 byl ale komunista nejen jako člen zločinecké organizace zločincem, ale současně i kolaborantem, protože jeho strana kolaborovala s okupanty. Je samozřejmé, že lidé nejsou černobílí a v tehdejší straně byli lidé kteří se chovali slušněji, jiní zase neslušněji. I mezi nekomunisty bývali a i jsou lidé různí, včetně zločinců.

Nechápu, jakou skupinu jste myslel těmi "vlastenci", já tedy byl nekomunista, nikdy ale vlastenec. A co se týká vyloučených komunistů, neznám žádné jejich pronásledování. Pokud něčím trpěli, tak jen ztrátou výsad které měli dříve. Tím ale trpěli všichni kdo nebyl ve straně.

0/0
14.8.2017 16:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.