Diskuze

Vydejte Babiše, říká Válková i další členové ANO. Žádost je zaskočila

Je třeba hlasovat pro vydání šéfa hnutí ANO Andreje Babiše a prvního místopředsedy hnutí Jaroslava Faltýnka k trestnímu stíhání. Myslí si to poslankyně Helena Válková a většina dalších členů hnutí, které redakce iDNES.cz oslovila v reakci na žádost, kterou ve čtvrtek obdržela Poslanecká sněmovna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P31e50t46r 43K64e85ř

14. 8. 2017 12:25

Pokud vydání přímo neohrožuje činnost vlády, k čemuž má předmětná imunita sloužit neexistuje obhajitelný důvod pro nesouhlas. Vše ostatní jsou jen účelové kroky.

1 0
možnosti

Bez vědomí státních zástupců? Krnáčová je úplně mimo, policie musí mít předem souhlas státního zástupce - v tomto případě ho má. Ostatně vrchní státní zástupce se tím zabývá už od jara, Babiš to ví, a proto už na jaře nechal změkčit etický kodex ANO - bylo tam, že člen ANO, je-li obviněn, musí se vzdát všech funkcí a členství, tak to škrtnul, protože dobře věděl, že obviněn bude. A k tomu "načasování" a předvolebnímu boji - kauzu dozorují státní zástupci (a souhlasili s trestním řízením), což je resort spravedlnosti (= ANO) (!), nikoliv vnitra (policie; = ČSSD).

0 0
možnosti

Opravuji: vrchní státní zástupce (= resort ANO, takže nelze mluvit o účelovosti trestního stíhání) ne od jara, ale 30. června - konstatuje, že postup policie a dozorového st. zástupce je v pořádku, naopak upozorňuje, že není možno přípravu dále protahovat a st. zástupce musí konat. Babiš ale tušil už od března, že neunikne trestnímu řízení, proto to účelově škrtnul z kodexu člena ANO, jinak by teď musel z politiky a z ANO zmizet.

1 0
možnosti

Těším se na to,až Babiš vyhraje volby a zeman ho navrhne premierem.Premier pak sestaví vládu a pak nastane fičák.Představuji si Komárka jako ministra vnitra a Šlachtu,co by policejního prezidenta.Začne se konečně čistit ten "demokratický" Augiášův chlév.Sobotka,Kalousek,Chovanec,Zaorálek a dalším,i těm bývalým,"demokratům se stahují zádele.Proto ta komedie.

1 7
možnosti

P63e78t98r 68B44r73o41d56a

13. 8. 2017 14:36

To mi připomíná slova, které kdysi v poslanecké sněmovně prohlašoval vrah Gottwald! Tak nějak po Bolševicku si to vyřídíte že?

4 0
možnosti

Někteří velmi naivní diskutující se domnívají, že je třeba nechat nezávislý soud, aby věc posoudil. To je sice krásné, ale mezitím budou volby, že ano.

Existuje řada obětí státní zvůle. Viz případ firmy Mironet, která byla zlikvidována na základě nepravdivého udání. Viz případ pana Sitty a papírny Neograph v roce 2012, který se stal cílem pomsty mafiánů okolo lobbisty Rittiga - s vydatnou pomocí policejní a soudcovské mafie.

O dalších třech případech je článek v Hospodářských novinách - přečtěte si: https://archiv.ihned.cz/c1-65840590-zaplat-nebo-padni-behem-par-hodin-podnikatele-kvuli-statu-prisli-o-firmy-jez-leta-prosperovaly

Nikomu z nich už nepomůže, že se možná soudy po deseti či patnácti letech doberou pravdy.

Celá akce na odstranění Babiše se rozjela ihned po tom, co si ČSSD najala americkou poradenskou firmu, aby jim zachránila volební výsledek. Tyto podpásovky jsou v U.S.A. běžné.

Mimochodem, na odstranění většinového akcionáře Sitty a následné "loupeži" společnosti Neograph zapracoval policejní vyšetřovatel Pavel Nevtípil. Osvědčil se, takže dnes pracuje na odstranění Babiše z politiky. Náhodička?

0 5
možnosti

P32e16t46r 93B20r14o49d90a

13. 8. 2017 13:44

V civilizovaném světě, se poroučejí z politici za mnohem menší prohřešky či podezření. Patří to jaksi k politické kultuře. Gross odstoupil a odešel z politiky že nedokázal vysvětlit pár milionů na byt, Nečas skončil v podstatě jen proto že neudržel přirození v kalhotech.

Co se týče většinového akcionáře Sitty opět mystifikujete! O celé kauze rozhodovalo několik instancí soudu! Nevtípil není soudce, ale policista a toho dozoruje státní zástupce! To opět jen ukazuje co vy jste Babišovci zač. Lhát, podvádět a osočovat každého kdo ji jen dovolí na vašeho guru křivě podívat! ANO je zdá se skutečnou sektou. Mohl bych se tady rozepsat o Lovochemii a klíčovém znalci policie, na základě jehož posudků byl případ Lovochemie odložen, a ten dnes vypracovává posudky pro firmy z holdingu Agrofert.. Nebo jak Bradáčová prohlásila v televizi: „Ta věc jako by byla ukončena, ale je do ní přípustná stížnost, a ta stížnost byla podána. No a na základě této stížnosti jsem vydala usnesení, jímž jsem zrušila usnesení vyšetřovatele, jelikož se jednalo o to, že ta věc byla odložena nezákonně a nedůvodně. Pro něco jiného se provádělo šetření a něco jiného bylo odloženo.“

K trestné činnosti mělo podle Bradáčové docházet v hlavním městě a případ byl přidělen podporučíkovi pražské hospodářské kriminálky Stanislavu Rajtmajerovi. Ten začal vyšetřovat nejen násilné převzetí Lovochemie, ale i možný úvěrový podvod.

Více na: http://www.euro.cz/byznys/babisova-mura-znalec-ktery-resil-prevzeti-lovochemie-dnes-pracuje-pro-agrofert-1337964#utm_medium=selfpromo&utm_source=euro&utm_campaign=copylink

Více na: http://www.euro.cz/byznys/babisova-mura-znalec-ktery-resil-prevzeti-lovochemie-dnes-pracuje-pro-agrofert-1337964#utm_medium=selfpromo&utm_source=euro&utm_campaign=copylink

2 0
možnosti

"Je to sóloakce policie. Vrchní státní zastupitelství případ před měsícem přezkoumalo a v té době městskému zastupitelství nařídilo, aby získalo více důkazů. Nějaké měli, ale byly dost vlažné," řekl zdroj blízký vyšetřování.

0 0
možnosti

Zřejmě důkazy doložili, neboť trestní stíhání má souhlas státního zástupce, bez něhož policie nemůže konat.

0 0
možnosti

P78e49t12r 25B30u56r42s15a

13. 8. 2017 10:48

Tak jak přes kopírák. Polotičtí dinosauři nesnesou noupu sílu mezi sebou. Jen trochu málo z historie. V senátu podnikatel pan Fischer, poslanec a ministr dopravy Vít Bárta a další. ODS, ČSSD a další od revoluce sedí v parlametu, jak žába na prameni. Ale musí si uvědomit, že jejich konec jednou přijde.Nebo si myslíte lidi, že to mají na věčné časi?

1 2
možnosti

Jako přes kopírák jsou business modely politických stran "Jeden muž s.r.o."

1 0
možnosti

Podle mého názoru by Andrej Babiš neměl být sněmovnou vydán. Bez ohledu na to, jak on sám se k věci postaví. Jde totiž o ukázkový případ zneužití státní moci k předvolebnímu umlčení a dehonestaci předsedy momentálně nejsilnější politické strany.

Podle informací má jít o vyšetřování údajného dotačního podvodu, kterého se měli dopustit členové statutárního orgánu právnické osoby Farma Čapí hnízdo (IČ

62508873, zapsána do rejstříku 25. 1. 1995, vymazána 1. 6. 2014).

Poslanci by měli k žádosti o vydání požadovat odpověď na tyto otázky:

1. Byli již obviněni VŠICHNI členové statutárního orgánu FČH z doby, kdy tato a.s. žádala o dotace a čerpala je?

2. Pokud nikoliv, proč tomu tak je? Většinu z nich přece nechrání žádná poslanecká imunita, policie mohla už dávno konat - kdyby chtěla.

2. Proč neylo již dříve požádáno o vydání k trestnímu stíhání tehdejšího předsedy dotační komise ROP Petra Bendla (t.č. poslanec ODS), který dotaci podepsal i přes existenci dvou záporných posudků ekonomické návratnosti?

3. Byli již obviněni další členové dotační komise ROP, z téhož důvodu? Pokud nikoliv, co v tom brání?

3. Je pravda, že dosud nebyla ani vyslechnuta tehdejší členka statutárního orgánu FČH Mayerová, která podepsala žádost o dotaci ROP včetně příloh, a doručila ji na Krajský úřad?

4. Jestliže je toto pravda, pak z toho plyne, že policie prokazatelně nekoná vůči osobám, vůči kterým má konat v první řadě. Namísto toho požaduje vydání předsedy politické strany, který nebyl ani členem statutárního orgánu FČH, ani jejím akcionářem. Jak toto neobvyklé počínání sněmovně vysvětlí policejní vyšetřovatel a dozorující státní zástupce?

4 12
možnosti

Omlouvám se za špatné číslování - jistě si sami spočítáte, že jde o celkem šest otázek. Rád bych znal ty odpovědi. Vy snad ne?

Mimochodem, přečtěte si o profilu a dosavadní kariéře vyšetřovatele Pavla Nevtípila, který dostal úkol dostat Babiše před volbami za katr: https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/babisuv-osud-v-rukach-detektiva-nevtipila-kdo-je-muz-ktery-vysetruje-kauzu-capi_1708130630_kno

0 8
možnosti

Válková řekla : ,, tedy za předpokladu, že jim vydáme poslance,“

Koblihy - umíte číst ?? Pokud by ANO mělo tu moc, tak by Babiše nikdy nevydali !!

4 2
možnosti

Děkuji za mínusy - alespoň známe voliče ANO , kteří nepochopí psaný text :-P

1 0
možnosti

Nemilé koblihy - pravdou je, že hovořit o politické kůltuře je v ČR nesmysl - například v Německu před časem prasklo na nějakého ministra pár nezaplacených pokut za parkování a on sám požádal o uvolnění z funkce - vy budete volit trestně stíhanou osobu a Zeman prohlásil, že pojede jmenovat premiéra do vězení - opravdu se vám z toho neprotáčí žaludek ??

5 2
možnosti

Brod je ještě daleko, a vy si už stahujete kalhoty. Přečtěte si názor JUDr Lžíčaře, v jakém stádiu je vyšetřování. http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Elitni-advokat-Lzicar-promlouva-k-Babisove-kauze-Zase-uslysime-o-zlocinecke-organizaci-499585

1 0
možnosti
Foto

L32u73b56o67š 42M98o66t13l

12. 8. 2017 20:23

Na E15 v "komentáři Dušana Šrámka" jsem se dočetl, že policie vyšetřováním udělala více, než že by jen otiskla razítko pod fakta, která známe už přes rok.

Na konci vyšetřování zjistili, že z 50 milionů Kč, které připluly jako dotace malé rozkošné firmičce Farma Čapí hnízdo, se 40 milionů Kč okamžitě odporoučelo do Agrofertu. No tak to by mělo stačit.

Pan prezident bude muset možná přijet na Bory a provést obřad jmenování nového premiéra ve vězeňské hale pro hosty. Snad tam do té doby přivezou popelníček.

5 2
možnosti

J84a96n 30B87l24a63n72a

12. 8. 2017 21:06

Peníze jsou oběživo a dotace se vyplácí následně, takže normální splátka půjčky.

4 1
možnosti