- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nadpis jak od prvnáčka; Rychlíková trať na Slovensko stála ; stojí už hodně roků .
A to jste, kurňapohlaví, nemohli napsat, v kolik hodin k té nehodě došlo?!
EC 173 měl odjezd z Břeclavi 16:59 a v 15:11 měl být v Kútech - tak asi někdy mezi tím...? ;-)
Nedá se to objet? No to je ale blbost.
Také si myslím. Není to tak dávno, co vlaky jezdily Břeclav - Hodonín - Holíč - Kúty. Kvůli opravě mostu či čeho. Je to max dva roky. Ještě jsem tím schválně jel, neboť Hodonín - Holíč už osobní vlaky nejezdí. Co mi přišlo zajímavé je, že je to elktrifikovaná trať s rychlostí 60-40 a je tam zrušena osobní doprava.
Trať přes Vlárský průsmyk není průjezdná, že vlaky stojí, auta jedou?
Kdy už konečně zvítězí zdravý rozum a začne se s kacením ve stylu ČEZ. Pod jejich stožáry neuvidíte stromy!
Tak že je tady strom pod vlakem je taky docela vyjímka ;-)
O půlnoci vyrážím směr Břeclav tak to snad bude v pohodě.
Zpoždění rostou? To je vážně česky? Co takhle třeba zpoždění vlaků roste?
Proč ne? Každý z těch vlaků má své zpoždění, každý jiné... Nevidím problém v použití množného čísla.
Vlak nemuze odjet, misto nelze objet.
Muze za to vyssi moc, vsem cestujicim dobrou noc!
Jó, těch tunelů mez Bratislavou a Břeclaví ale je!
(ilustrační foto)