Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J67i71ř63í 16E81n52g79l59i26š 1655779285541

Kdy už konečně zvítězí zdravý rozum a začne se s kacením ve stylu ČEZ. Pod jejich stožáry neuvidíte stromy!

+6/0
doporučit
10.8.2017 22:24

M92i98r41o19s56l25a12v 81Č64a49p72e55k 2703675478575

Nedá se to objet? No to je ale blbost.

+4/0
doporučit
10.8.2017 22:44
Foto

J21a75r29o33s12l13a64v 49B30r25a34b56e67n70e25c 1667808292199

Nadpis jak od prvnáčka; Rychlíková trať na Slovensko stála ; stojí už hodně roků .

+1/0
doporučit
11.8.2017 8:49

Z59b81y73n67ě48k 75J15a13n32d89a 7593212845411

Trať přes Vlárský průsmyk není průjezdná, že vlaky stojí, auta jedou?

+1/0
doporučit
10.8.2017 22:32

F11r15a89n57t93i51š88e44k 90V88o40p89r55š24á92l34e15k 3749506570874

Jó, těch tunelů mez Bratislavou a Břeclaví ale je! :-)

(ilustrační foto)

+1/0
doporučit
10.8.2017 20:50

M75i46l18o80š 56K96o98t41e58k 3699144

Zpoždění rostou? To je vážně česky? Co takhle třeba zpoždění vlaků roste?

+1/−2
doporučit
10.8.2017 22:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.