Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Ruská kauza paralyzovala Washington, Brežněv by mohl závidět

Rusko, země ekonomicky i vojensky nesrovnatelná s USA, ochromilo Ameriku. A to způsobem, že se Leonid Iljič Brežněv závistí obrací v hrobě. Úplné přemalování obrazu Ruska ve Spojených státech bude hodně složité a bude trvat léta, píše ve svém komentáři pro MF DNES český velvyslanec v USA Hynek Kmoníček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I77m92r52i16c18h 27S71u89c16h42a25r75s68k18ý 8636493795581

Pan Kmoníček jako vždy hájí zájmy většiny občanů ČR, děkujeme .....[>-];-)R^

0/0
11.8.2017 14:38

O46n50d32ř15e98j 68S65a93j36d92l 5797274420663

Krasná agitka pana Kmoníčka ve kterém vypráví pohádku plnou lží a polopravd o hodném panu Trumpovi a Rusku a zlém kongresu. Zajímalo by mě kolik, za takový článek od Ruské federace bere.

Vměšování Rusáků do Amerických voleb potvrdili všechny tajné služby Ameriky, pan Kmoníček se evidentně tento fakt snaží bagatelizovat, naposledy o tom vypovídal šéf FBI před kongresem, a kterého pan Trump vyhodil na hodinu (proč asi).

Podobně se snaží i bagatelizovat ruskou aféru kolem Trumpa. Zcela ignoruje fakta. Jako například pod tíhou důkazů doznání Trumpova syna, že chtěl od Ruska kompro na Clintonovou a s tímto se i setkal s Ruskými zástupci a další kontakty půlky jeho týmu na Rusko v době volební kampaně. Vazby jeho týmu na Ruské zástupce jsou faktem, nikoliv spekulací.

V dalším kroku vytahuje starou otřepanou frázi, že americká armáda a její financování je výrazně větší než to Ruské a proto se Ruska není třeba obávat. Díky bohu! Jinak bychom už dávno byli (znovu) součáští Ruska nebo aspoň pod jejím vlivem. Já opravdu nechci znovu zažít ruské tanky ulicích. Nechci žít v područí země, která čile spolupracuje a podporuje (vojensky) režimy jako je masový vrah Bašár Assad, Kim Čong Un, Čína a Irán.

Za naprostý vrchol drzosti považuju dělání rozdílu mezi obsazením Československa a Krymu. Zajímalo by mě v čem vidí pan Kmoníček ten rozdíl. Rusáci naběhnou do části země, která se nemůže bránit a obsadí ji jenom proto, že by se dostalo mimo jejich sféru vlivu, kde nemají nastrčenou svoji loutkovou vládu (viz Janukovičův úprk do Ruska). Pak pod jejich dohledem uspořádají referendum. Zajímalo by mě, jak by dopadlo referendum po obsazení ČSSR v roce 68, velice pravděpodobně stejně. Když na vás míří hlaveň tanku, tak je asi docela predpověditelné, jak budete volit.

Ano, ruský rozvědčík neslaví, myslím, že pan Kmoníček jen vyjadřuje frustraci, že se jeho dílo nedaří. Já jen budu modlit za nějakého slušného prezidenta ČR. Ten co tam je je největší ostuda ČR za dobu jeho existrence.

+3/−3
9.8.2017 15:08
Foto

J49i33r97i 44B96i68l31i24n86a 5208440327

Zatim nejlepsi, co se zde podle me objevilo pane Sajdl. R^

Pan Kmonicek nezaprel sveho pana a ten zase nezapira to sveho - kremelskeho.

+2/−1
9.8.2017 19:45

P63e21t35r 34H28a41j97d14a 1597661654830

Pan Kmoníček ví, kým byl na "misi" vyslán.

+3/−1
9.8.2017 8:14
Foto

J66a58n 36K90u83l15í50s81e44k 8807773988861

Nejtragičtější na vyšetřování Trumpa je, že je založeno na pateticky lživém dokumentu, který byl objednán napřed republkánskými protivníky Trumpa před primárkami a pak použit Clintonkou.

A ještě horší na téhle záležitosti je, že FBI, CIA a snad další agentury včetně vyšetřovací komise kongresu a senátu rovněž používaly a stále používají tento šílený dokument. Dokument zde: https://goo.gl/CLQHMX Není divu, že když FBI takovouhle kravinu používala jako vážný zdroj, tak Trump vyhodil jejího šéfa Jamese Comeyho.

Na to jaksi bývalý velvyslanec zapomněl. Nebo opomenul, protože nechtěl čeřit vody a naštvat zaryté antitrumpisty?

Už jenom na první pohled je dokument falzifikát a ještě k tomu tak hloupý falzifikát. A to ještě není všechno. Dokument byl vyroben na zakázku v Rusku firmou Fusion GPS, takže tady je ta ruská spojka. Ne Trumpa s Puťkou, ale jeho protivníků včetně Clintonky.

O dokmentu, zvaným též "dossier", je na Internetu mnoho zdrojů. Jeden je zde: https://goo.gl/y4V8bY

Webka Accuracy in Media je důvěryhodná, protože ve svých prezentacích uvádí mnoho relevantních odkazů a všechno to sedí jak pozadí na hrnec.

Není tedy divu, že Trump je kvůli takové hlouposti na média rozžhavený do běla. A co je horší, jelikož nejvíce záleží na veřejném mínění a to kontrolují média, že Trump může být skutečně zbaven úřadu v podobném procesu, v jakém byla v Československu kdysi odsouzena Milada Horáková.

V takovém případě pánbůh s demokracíí v USA a vlastně na celém světě...

+4/−4
9.8.2017 7:08
Foto

J48i62r69i 23B23i85l20i79n74a 5508340957

Jakekoliv verohodne odkazy vam jako vzdy pane Kulisek chybi.

To ze Donald Trump nenavistne napada demokraticka media, nezavisle soudy, FBI i senat a kongres (prestoze tyto zakonodarne organy ovladaji republikani) je sice pravda, ale to jen dokazuje jeho vlastizradne pocinani, ktere slouzi jen a jen nepratelske cizi mocnosti.

O Milade Horakove a demokracii se prosim jako editor rudohnedeho, 100% cenzurovaneho webiku radeji ani nezminujte, ju? 8-o

Americka demokracie se ubrani i bez vas.

Anebo spise navzdory takovym, jakym jste vy.

+1/−4
9.8.2017 7:38
Foto

J31a42n 22K60u58l98í89s96e16k 8597913288481

Poskytl jsem odkaz na zmíněný dokument https://goo.gl/CLQHMX, na články Accuracy in Media https://goo.gl/y4V8bY, které poskytují mnoho a mnoho dalších odkazů. Bilina evidentně neumí číst.

A o Miladě Horákové a demokracii se mohu zmiňovat co hrdlo ráčí. Nemohu za to, že mnozí zamrzlíci v komunismu nerozumí co je svoboda slova...

+1/−2
9.8.2017 8:32
Foto

J79i15r41i 44B45i24l58i64n21a 5148540867

No, ze budete zrovna vy kazat o svobode slova..... ;-)

A s tou Horakovou a Trumpem jste to take znacne prehnal. Pokud se Donaldovi prokaze (narozdil od Horakove) vina, neceka ho sibenice. Ceka ho navrat na jeho golfova hriste, k jeho o polovinu mladsim manzelkam a miliardarskym zranicim.....

+1/−1
9.8.2017 12:53
Foto

J34a84n 26K41u86l44í25s23e39k 8357153598841

Že Bilina se nevyjadřuje k tomu směšně falešnému dokumentu. Asi nemá inteligenční kapacitu dokument zahrnout do jeho světa plném zrcadel, ve kterém nekonečně bloudí v bludišti obludných konspirací. Ach jo...

A o té Horákové, proč to nezmiňovat? Je to jeden z nejznámějších a nejabsurdnějších procesů naší doby s tragickým koncem. Soud tenkrát použil zákony první republiky, tj. zákonodárství demokratického státu s demokratickými institucemi. Pokud se totéž stane Donaldovi, provaz možná nedostane, ale potenciálně do lochu by jít mohl pokud by nedostal milost.

Nixon milost dostal. Nejsem si jist, jestli by ji dostal také od Clintonky...

0/−2
9.8.2017 17:15
Foto

J37i31r85i 80B47i68l56i37n78a 5778710617

Nevim proc parad Kulisku mluvite o jakemsi falesnem dokumentu. Vysetrovani ktere vede Muellerova komise se tyka cele rady podrazu. Kontaktu s ruskymi spiony a s ruskym organizovanym zlocinem, prani spinavych penez, danove podvody, volebni podvody, obstruction of justice.....

Pokud je Donald nevinny, nema se ceho bat. Narozdil od pani Horakove zije v demokraticke zemi.

Ale povim vam, on se chova jako by mel plne kalhoty....... ;-D

0/0
9.8.2017 19:42
Foto

J24a62n 45K78u19l96í57s95e29k 8707633748831

To obvinění je totiž založené na tomto dokumentu https://goo.gl/CLQHMX.Viz Accuracy in Media https://goo.gl/y4V8bY poskytující nejen vysvětlení, ale mnoho odkazů na média včetně BBC a CNN.

Dokument zmiňoval nejen Comey, ale byl zmiňován mnohokrát v kongresu a senátu např. senátorem Frankenem při schvalování Sessionse.

Vidím že se jedná opravdu o potíže se základními fakty, jak vlastně k té ruské konspiraci došlo. Accuracy Media vyslovuje domněnku, že dokument byl objednán kvůli hrozbě Wikileaks zvěřejněním tajných emailů Clintonky někdy na jaře 2016. Clintonka totiž zpanikařila, jelikož si myslela, že Wikileaks skutečně má nějaké supertajné emaily z jeho domácího serveru a tak rozkázala manažerům její kampaně něco na Trumpa rychle najít a kde jinde než u Rusů.

Takže kampaň Clintonky objednala u Fusion GPS zmíněné materiály, které napřed nebyly použity, ale ještě před zvolením Trumpa byly dokumenty podstrčeny tajným službám. Je právě s podivem, že se někdo v těch tajných službách našel, kdo na takovouhle monstrózní kravinu skočil. James Comey byl jeden z nich.

Fakt, že se dokument dostal ke špičkám tajných služeb a dokonce do prezidenských briefingů vedl, mimo jiné, k vyhození Comeyho, svědčí o shnilosti a neprofesionalitě Husejnovy administrativy. Comeyho chování v říjnu těsně před zvolením Trumpa bylo opravdu bizarní a to celkově když k tomu všemu přičteme jak vyšetřoval Clintonku a jak ji pak omilostnil. Ale interpretace Accuracy Media dává největší smysl zvláště když do faktů začleníme to, že nikdo nepočítal se zvolením Trumpa.

Viz tragikomické video se sestřihem reakcí hlavních médií těsně po 8. listopadu 2016: https://www.youtube.com/watch?v=2oZpTzTL9cU

... a tomuhle někdo říká "nezávislá a demokratická média"? K smíchu a k pláči, nic jiného!

+1/−1
9.8.2017 20:22
Foto

J76i33r86i 67B62i51l83i55n62a 5968550117

Vidim, ze vase nenavist k demokratickym institucim i k demokracii samotne roste umerne s vysetrovanim Donaldovych podrazu a nevahejme rici - jeho zlocinu.

Muellerova komise vysetruje celou skalu svinaren a Donalduv strach i stupnujici se agresivita svedci o tom, ze opravnene.

Prectete si prosim komentar pana Sajdla nahore.

Byt na vasem miste, prestal bych mlzit. Tak jako v diskutovanem clanku mlzi Zemanuv muz Kmonicek.

Ze se se Zemanem a komunisty dostanete do jednoho siku, to jste netusil, coz? ;-)

0/−1
9.8.2017 20:32
Foto

J36a42n 36K82u34l19í31s79e61k 8777473678261

Co jsem netušil že Jiri Bilina mě do toho jeho šiku s komunisty a nacisty vloží. V tom jsem se opravdu mýlil a to kardinálně. V životě jsem takového zákeřného lháře nikdy nepotkal. A to jsme se znali takovou dobu, 13 let!

0/0
9.8.2017 20:57
Foto

J19i64r50i 84B11i60l96i97n23a 5848260727

To me pane Kulisek moc fandite. Vlozil jste se mezi ne sam.

Ale zpet k tema - podle poslednich zprav vykonala FBI koncem minuleho mesice u byvaleho vedouciho Trumpovy kampane Paula Manaforta domovni prohlidku a zabavila radu dokumentu.

Pokud si nepamatujete - Manafort je ten pan, ktery se spolecne s Jaredem Kushnerem a Donaldem juniorem setkali s ruskymi spiony.

Az vysetrovani skonci, bude darebakum pekne horko.....:-P

0/−1
10.8.2017 0:00

D81a25n80i25e60l 87N30o19v95á83k 1861350256679

;-DTedy ty ses povedl. Nevíš, ba ani netušíš nic, vůbec nic. Už tě dostali a jistě jim to nedalo příliš námahy. Tvé reakce jsou směšným obrazem tvé absolutní neschopnosti samostatně a logicky uvažovat. Je mi to líto.

0/0
9.8.2017 21:21
Foto

J91o26s16e66f 66K68o45u81b60a 8901860563491

Poslední americké sankce mají naprosto bezprecedentní a upřímně šokující rys. Nová opatření připravují presidenta o pravomoc sankce zrušit.

Tedy v praxi, pokud by Trump chtěl tyto sankce zrušit, musel by poslat oficiální dopis Kongresu, který by pak měl 30 dní na odsouhlasení či zamítnutí navrhovaného kroku.

Jinými slovy, Kongres si nyní usurpoval moc presidenta provádět zahraniční politiku a podobně řídit zahraniční politiku. To je zcela evidentně ústavní puč a hrubé porušení principů odděleno moci, který je jádrem amerického politického systému.

Jde také o výmluvný důkaz naprosté zkaženosti amerického Kongresu, který žádná taková opatření nepřijal, když presidenti obešli Kongres a začali války bez potřebného souhlasu Kongresu, který však nyní otevřeně přebírá americkou zahraniční politiku, aby zabránil riziku, že mezi Ruskem a USA "vypukne mír"".

A Trumpova reakce? Prohlásil že zákon podepíše.

Ano tento člověk je ochoten připojit svůj podpis pod tex, který představuje ilegální státní puč proti jeho vlastním pravomocem a proti ústavě, na kterou přísahal.

Trump se ukázal být převařenou nudlí a v jedné klíčové, životně důležité věci, ve které Trump absolutně potřeboval uspět - nemilosrdně rozdrtit neokonzervativce - naprosto selhal. Ba co hůř, jeho jedinou reakcí na jejich mnohorozměrné pokusy jej svrhnout, byl jen neohrabaný pokus si je usmířit. ;-)

+3/−3
9.8.2017 3:03
Foto

J22i38r38i 54B26i55l66i72n31a 5108700647

Sokujici pene Kouba? Mozna ze pro komunistu, nebo skalniho uctivace Donalda Trumpa.

Americti zakonodarci zkratka a dobre prezidentovi po vsech tech jeho lzich a temnych piklech s cizi mocnosti neveri. A tak si sankce proti Rusku radeji pojistili.

Je to jejich pravo, i povinnost.

S vasimi poslednimi radky ohledne Trumpovy bezpaternosti musim bohuzel souhlasit.

Ale mozna jinou moznost nema. Dokonce bych se i priklanel k nazoru, ze prave pozorujeme v praxi americkou demokracii, ktera se dokaze ubranit i necestnemu a zlotrilemu prezidentovi. R^

+1/−5
9.8.2017 4:21

P92e59t41r 10N51o71v33o77t43n93y 4379625412334

Sloh Kmoníčka je všeobecně znám, fakta žádná, subjektivní hodnocení zahalená do lží.

RF je hospodářsky ve srabu, buď rád, že jsi velvyslanec v zemi, kde je nesrovnatelně vyšší životní úroveň a nemusíš si letět léčit zuby odletem z RF, kdyby jsi byl velvyslanec v RF

Oslavovat nesporné ruské snahy destabilizovat vše, co prosperuje vyžaduje opravdu špatnou výchovu a to asi autor má. Pevně věřím, že po volbách bude vyměněn, Být hostem v zemi, která mě hostí a tak tendenčně o ní psát nelze přece dlouhodobě.;-D;-D

Ještě k Brežněvovi - ten by měl být stíhán za válečné zločiny, sám přitom "vládl" zemi mnoho let s mozkovou mrtvicí.

+2/−3
9.8.2017 2:16
Foto

J35i85r34i 75B67i86l32i43n13a 5638390217

Plne souhlasim. R^

A i ja doufam, ze po pristich prezidentskych volbach ziska CR ve Washingtonu zastupce, ktery bude zastupovat CR, nikoliv Rusko.

0/−3
9.8.2017 4:24

J65á34n 54H12r98o65n74s66k24ý 7966211135269

tie blaboly o vplyve Ruska na USA maju jeden jediny ucel: dostat zase v US k moci demokratov... pre nasinca je to v podstate suma fuk, kto tam je pri moci, politika US sa meni minimalne, nech uz tam vitazi ten ci onen...

+2/−2
9.8.2017 0:55

L96u58k93á17š 87P13a52v29l50á86s79e50k 8861969179351

Pan Kmoníček opět prokázal pronikavý analytický talent a současně i smysl pro humor.R^

+3/0
9.8.2017 0:13

J81a92n 17U55l49r71y67c13h 4761787400508

po přečtení páně velvyslancova komentáře vidím, že naši zem zastupuje ve Washingtonu opravdu ten správný člověk, inu vzhledem k jeho předchozímu působišti se vskutku není čemu divit... (velká škoda, že se tak ošklivě zhatilo velvyslancování pana Forejta, ten by nás zastupoval jistě neméně vhodně a důstojně)

0/0
8.8.2017 22:46
Foto

J38i16r38i 36B40i67l79i82n79a 5238620767

Jeste ke vsem tem poznamkam "ze se na Trumpa a jeho lidi nic nenaslo":

naslo se toho vic nez dost, jinak by neodstoupil general Flynn a Trumpovi hosi by se skripenim zubu nepripustili, ze udajne nevinna schuzka Donalda Jr. s ruskou pravnickou byla ve skutecnosti schuze 8 lidi - Trumpovych hlavounu a ruskych spionu za ucelem ovlivneni voleb.

Ale na nejvetsi solokapry si budeme muset pockat az do skonceni vysetrovani. Ze se ted nic neobjevuje jen svedci o profesionalite Muellerova tymu, coz je v ostrem kontrastu amatery, kterymi se obklopil v Bilem dome Doanald a kteri vykecaji i to, co nevi. ;-)

Mimochodem - Muelleruv tym ma temer 40 lidi a najima dalsi. Od spickovych pravniku az po profesionalni vysetrovatele z FBI a odborniky na danove uniky, prani spinavych penez a organizovany zlocin. Takze se mame na co tesit.

A jen veskrze naivni clovek by si mohl myslet, ze tech 16 spickovych pravniku opustilo sve klienty a nechalo se najmout pro vysetrovani predem ztracene veci, nebo dokonce k nejakemu "honu na carodejnice" o kterem tak rada mluvi ruska propaganda.

Bily dum brzy zmeni najemnika, at uz se to Putinovi a jeho "malcikom" libi, nebo ne.

+1/−8
8.8.2017 22:13
Foto

J59a69n 77K37u46l76í27s71e66k 8217733348531

Takže shrnuto a podtrženo, Jiri Bilina je daleko povolanější expert na americkou politiku než nějaký český velvyslanec ve Washingtonu.

Ale proboha proč bychom měli poslouchat radši jeho?

+6/−1
9.8.2017 0:14
Foto

J98i49r27i 27B53i78l81i74n25a 5878820167

No, na Zemanova clobrdu si coby Kanadan ktery sleduje udalosti skutecne troufnu.

A vy jen potvrzujete moji domnenku, ze Trump je diky sve servilnosti vuci Putinovi a hulvatstvi jen jakysi americky Zeman. Rv

Jeste ze ma Amerika coby pojistku kongres, senat, svobodna media i nezavisle soudy

Zkratka vsechny ty veci, ktere Trumpovi a Zemanovi stoupenci tak uprimne nenavidi.

0/−3
9.8.2017 1:03

D95a70v73i44d 40P74i21t24r78o 4182728547949

Protoze jste v diskuzi a ta je vetsinou o ruznych nazorech. Pan Kmonicek jiste prehled o USA bude mit, ovsem sotva moznost nahlednout do vysetrovaciho spisu. A argumenty pana Biliny, pokud se nad nimi zamyslite zdaleka nejsou mimo...

+1/−1
9.8.2017 1:05
Foto

J45i65r15i 16B95i39l66i20n19a 5868880977

Kulisek bude radeji poslouchat Zemanova, nebo Putinova emisara. 8-o

0/−1
9.8.2017 4:45

R18u64d35o78l69f 63S98t14a92r16y 6118157578

Jak to vidim, jsou u nas lidi, kteri by radi pripojili nasi republiku k Ruske Federaci. Kdyz to slo s Krymem, proc by to neslo s nami. American by to stejne nepochopil.

0/−2
8.8.2017 21:41

M87i13l11a78n 58V62a82l22á20š56e49k 5243632151110

Pane KmoníčekR^.

+4/−1
8.8.2017 20:47

V93l18a86d16i48s64l70a21v 22G20r85y11c 9704494478572

Je to tak. Data, fakta, důkazy nikde.

0/0
8.8.2017 20:43
Foto

J62i13r37i 47B75i82l97i97n39a 5498820547

Koukam, ze si Kmonicek dal za ukol ze toho napise hodne, ale ze bude mlzit a mlzit.

Rusko do americkych voleb skutecne zasahovalo a je jasnejsi a jasnejsi, ze v tom Donald Trump hral pekne ostudnou roli. A ze kdo se ho musi zbavit jsou v prvni rade sami republikani.

O tech nejdulezitejsich vecech - tedy o Trumpovych neustalych malerech, lhani a o tom ze nezavisly vysetrovatel Mueller pristoupil uz i k ustanoveni Grand Jury neni v clanku prakticky ani slovo.

Co taky cekat od Zemanova cloveka. Rv

+6/−12
8.8.2017 20:06

J58i33ř84í 60Ř75e92z65n38í45k 4882912463125

Až mi někdo technicky vysvětlí, jak ovlivnilo tzv. ruské vměšování do amíckých voleb jejich výsledek, tak tomu uvěřím. Jakým způsobem ovlivnil nějaký ruský hacker rozhodování Smithe, Blacka atd., že šli a hodili to Trumpovi? Dali snad nějakému občanu USA pistoli k hlavě?

+10/−1
8.8.2017 20:11

L11u39b38o21š 14Z30a18o82r19a72l 3410642170719

Bílina je jen takový plácal, pravda je, že ke všem těm obviněním ještě nikdo nepodal relevantní důkaz, plno křiku, a případy se ztrácí v mlhách, a nedohlednu.

+7/−2
8.8.2017 20:16
Foto

J54a35n 42K56u24l78í19s45e29k 8537573658811

Nic vám nikdo nevysvětlí. Mě žádný Puťka pistoli u hlavy nedržel a zrovna tak u prakticky všech mých známých a kamarádů.

No a ti mí kamarádi, kteří dosud slouží v amerických ozbrojených silách, by si taky z těží nechali od nějakého Puťky rozkazovat. Nikdo z nich, tedy pokud vím a pokud šel k volbám, Clintonku taky nevolil!

Že Puťka nějakým způsobem ovlivnil volby je mýtus kvůli tomu, že:

1. demokrati pořád nemohou přijmout porážku ve volbách

2. je nutná kouřová clona kvůli kriminálním činům Clintonky a Husejnovy administrativy

+4/−1
8.8.2017 20:58
Foto

J56i10r55i 60B72i97l35i70n62a 5888250297

Demagogicky pan Kulisek a jeho "pistole u hlavy" (uz asi podvacate dokola). Rv

Takze si to vmesovani CIA i FBI vymyslely a pravdu maji Halo noviny. :-P

A armada ruskych trollu usazena v Petrohrade neexistuje, stejne jako neexistuji rusti hackeri, neexistovalo planovite uvolnovani "informaci" z Wikileaks a na schuzce Trumpovych hlavounu a ruskych spionu se mluvilo o adopci deti.

A ted jeste tu o Cervene karkulce a chemtrails, Kulisku. :-)

+2/−5
8.8.2017 21:12
Foto

J75a51n 88K50u60l40í35s43e45k 8507583358531

Jirko Bílino, nevykej mi, 13 let jsme si tykali. Tvoje vykání je pro mne dost brutální urážka. Jak už jsem napsal, nikdy spolu nebudeme mít žádnou konverzaci, pokud se nezačneš chovat normálně...

+1/−1
8.8.2017 21:19
Foto

J71a92n 54K45u57l80í21s58e68k 8457833838121

Aha, jenom Kulisku, takže to vykání beru zpátky, ale stejně, že jo...

0/−1
8.8.2017 21:20
Foto

J78i74r90i 52B77i82l52i15n62a 5478830127

Tykani a osobni utoky si Kulisku nechte na ty sve schuze. Pochybuji, ze to zde nekoho zajima. Diskuse je o Kmonickove clanku.

0/−2
8.8.2017 21:24
Foto

J83a12n 97K39u37l84í16s11e25k 8247263248221

Aha, a od koho byl ten "demagogický" pan Kulísek? Takže Jirko Bílino, především ty si nech ty pokrytecký řeči a osobní útoky na SVÉ schůze...

+1/0
8.8.2017 21:43

J92i53ř40í 45Ř73e72z23n59í18k 4612512893395

No já přece netvrdím, že armáda ruských trollů nemohla se snažit ovlivnit volby, tak jako naopak to dělala FBI v r. 1947 v Itálii přesvědčováním amíckých Italů, aby napsali svým příbuzným v Itálii, aby nevolili komunisty.

Zvláště když se ani žádná informace ze schůze Trumpova syna s ruskou advokátkou před volbami vůbec neobjevila na veřejnosti. A že by Wikileads měli něco společného s ruskými hackery, tak o tom lze s úspěchem pochybovat.

A opakuji, jakým způsobem ty ruské klíny ovlivnily amícké voliče? Ono to je poněkud riskantní, nikdy nevíte, jakým způsobem to ovlivní rozhodování jednotlivců z úplně jiných kulturních okruhů.

+2/0
8.8.2017 21:24

M86i20r51o50s87l90a55v 16N29i95g14r56i53n 7318661685881

pane Jiri a taky nam reknete, kdo zastrelil J.F.Kennedyho? Nevadilo by mi vase nadseni ze vseho Americkeho, ale dosud nikdo nevynesl zadny padny argument ani soud o tom zda skutecne Rusko do voleb zasahovalo, navic vlastne ani nevi kdo to byl, zda to ma nejake vazby na Kreml, nebo to byli jen lidicky kteri si to chteli vyzkouset zda to zmaknou .. a asi to zmakli. Dalsi z veci ktera je v tom divna, ze se nepranyruje madam Clintonova za uniky utajovanych informaci .. je to vlastne stejne jako byl u nas pripad Michalek ...ktery kdyz odhalil praktiky v uradu tak o nem premier prohlasil, ze je potizista ... Rad bych vedel, zda by dokazal nekdo ze soudcu, ci vysetrovatelu u nas tak hezky od boku, rici ze Rusko zasahovalo do voleb a ze je to jasnejsi nezli jasne... typnul bych si ze NE!

+5/−2
8.8.2017 20:21

M84i31r60o17s14l20a39v 55N54i85g41r22i54n 7248861865861

mozna by bylo Kamile lepsi nez dat minus .. poskytnout nejake protiargumenty nebo proste jen diskutovat... ale neni to nutne mate pravdu

+1/−1
8.8.2017 20:32
Foto

J95a25n 54K18u93l30í20s64e48k 8317723758831

Bilina vám asi těžko něco řekne o atentátu na Kennedyho, protože všechno co on ví, má od komika Johna Olivera a ze CNN, kde se o JFK už dávno nemluví. Vlastně tehdy CNN ještě pěkně dlouho neexistovala.

Samozřejmě, když někdo vůbec nezná ani ten nejzákladnější dějepis, tak se těžko může kvalifikovaně vyjádřit k soudobým událostem.

+2/−1
8.8.2017 20:52
Foto

J86i90r98i 10B57i41l60i82n42a 5348200387

Ruska uderka opet v akci. Prezident ktery neveri vlastnim tajnym sluzbam, ktery je prakticky kazdy den pristizen pri lhani a ktery dosadil do Bileho domu sve naprosto nekvalifikovane kamaradicky a pribuzne jim velice vyhovuje.

No, kdyz vyhovuje i Putinovi......:-/

0/−1
8.8.2017 21:01
Foto

J43a75n 68K28u42l10í88s11e44k 8367463578341

Jiri Bilina mě obviňuje coby ruskou úderku. To se fakt povedlo. Napřed že jsem za 27 let v US Army nedosáhl výš než na četaře a teď tohle.

Ale stejně je všem k smíchu, tak proč se tím zabývat, že?

+2/−1
8.8.2017 21:05
Foto

J46i98r86i 40B29i32l47i56n53a 5378100607

Sergeant se vetsinou preklada jako cetar. Jeste by to mohl byt desatnik, nebo svobodnik, ale budme velkorysi. ;-)V kazdem pripade se jedna o poddustojnickou hodnost.

0/0
8.8.2017 21:21
Foto

J70a81n 61K75u57l62í48s85e88k 8607293318621

Takhle se překládá jenom pro Bílinu když chce někoho naštvat, očernit a pomluvit a hlavně se pomstít.

Jak už jsem napsal, každý ví, že není poddůstojník jako poddůstojník ani ve staré ČSLA, ani v nynější České armádě a tím méně v US Army, kde jsem rozhodně nebyl pouhý sergeant. A čím jsem tam byl, Bílina samozřejmě ví velmi dobře, znali jsme se 13 let, že ano.

Takže ještě jednou, tady jde o jasný úmysl naštvat, zalhat a pomstít se. Není liž pravda?

0/0
8.8.2017 21:50
Foto

J13i94r36i 27B59i50l90i21n69a 5378180237

Poddustojnik je a bude poddustojnik. Bez prislusneho vzdelani to vys nejde.

Nevidim na tom nic spatneho a nechapu, proc se za to nekdo stydi. 8-o

0/−1
8.8.2017 23:39
Foto

J35a87n 95K20u76l71í93s16e51k 8847473498251

Já se za to nestydím. Ale tvrdit, že jsem to nedotáhl dál než na četaře, je sprostá lež zvláště od člověka, který ví, jakou jsem měl hodnost.

A o vzdělání kolikrát nejde, v US Army není zas tak vzácné potkat staršího poddůstojníka s diplomem magistra čili Masters Degree. Jednou jsem potkal Master Sergeanta E-8 dokonce s dvěma diplomy.

No a bakalářský diplom mají starší poddůstojníci celkem běžně. Já jsem byl jeden z nich, pro upřesnění, kdyby tohle náhodou někdo četl kromě Biliny, protože ten tohle také ví.

Ale tady jde jenom o tu pomstu a je jedno jak sprostě se při tom lže. Že ano, Bilino?

0/−1
9.8.2017 0:10
Foto

J54i74r27i 36B70i42l14i59n22a 5698810557

Znovu opakuji, ze netusim proc se nekdo stydi za hodnost cetare. Hlavne pokud byl dobrym cetarem. A jinak slovo sergeant prelozit do cestiny nejde.

Ja sam si na vzdelani nepotrpim a chapu, ze muze existovat cetar s mnoha doktoraty. Ale ta military college ktera by z nej udelala dustojnika bude vzdy chybet.

Kdybych byl cetarem US Army, byl bych na to hrdy a nesnazil bych se tajnustkarstvim delat dojem jakehosi generalissima.

Ale tahle diskuse je opravdu o necem jinem.....

0/0
9.8.2017 6:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.